اخبار

تصاویر سامسونگ گیر اس ۳ نسخه Limited منتشر شد

سامسونگ گیر اس ۳ به احتمال زیاد نام ساعت هوشمند بعدی سامسونگ است. تا کنون خبرهای ضد و نقیضی درباره‌ی این ساعت هوشمند منتشر شده و به تازگی نیز یک حساب توییتر کره‌ای به نام Tizen Cafe تصاویری از این ساعت منتشر کرده و عنوان کرده است که این تصاویر مربوط به نسخه‌ی محدود یا Limited Edition این ساعت هوشمند هستند.

به تازگی تصاویری از یک ساعت هوشمند سری اس سامسونگ منتشر شده که به احتمال زیاد Gear S3 نام خواهد داشت. طبق خبرهای منتشر شده کد تجاری این ساعت Solis است و به سیستم‌عامل تایزن مجهز خواهد بود. تصاویر مورد نظر توسط یک حساب توییتر کره‌ای به نام Tizen Cafe منتشر شده و به احتمال زیاد تصاویر تبلیغاتی نسخه‌ی لیمیتد این ساعت هستند.
در این تصاویر، دو صفحه‌ی ساعت مشاهده می‌شود که حالتی تبلیغاتی برای ساعت مورد نظر دارند. طراحی کاملا فلزی به همراه واچ‌فیس کلاسیک و بندهای صدفی، طراحی این ساعت را بسیار شبیه به ساعت‌های رولکس کرده است. البته این تصاویر مربوط به نسخه‌ی لوکس و Limited این ساعت هستند و احتمال این که طرح نهایی چنین مشخصاتی داشته باشد، کم است.
با نگاهی دقیق‌تر به تصاویر، لوگوی شرکت GRISOGONO را بر روی واچ‌فیس مشاهده می‌کنیم. این شرکت سوییسی یک تولیدکننده‌ی ساعت است که پیش از این نیز خبرهایی مبنی بر همکاری آنها با سامسونگ در ساختن نسخه‌ی محدود گیر اس ۳ منتشر شده بود. همان طور که در تصویر ابتدای مطلب نیز مشاهده می‌کنید، این شرکت در تولید نسخه‌ی Limited گیر اس ۲ نیز با سامسونگ همکاری داشته است.

تصاویر سامسونگ گیر اس 3 نسخه Limited منتشر شد

 
منبعphonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا