اخبار

تصاویر فاش شده از طراحی پشت گلکسی S7

ایوان بلس، صاحب حساب کاربری evleaks@ به تازگی تصویری منتشر کرده که طراحی پشت گوشی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge را نشان می‌دهد. بنابراین اگر تصویر منتشر شده صحت داشته باشد، نشان می‌دهد که سامسونگ سعی کرده تا طراحی شیشه‌ ای را در پرچم‌داران جدید خود حفظ کند.
از دید ما سری جدید گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) و مدل‌های دیگر آن از طراحی پشت مشابهی با گلکسی نوت ۵ ( Galaxy Note 5 ) بهره خواهند برد. زیرا در پشت گوشی‌ها از یک انحنای ظریفی به سمت لبه‌ها استفاده شده است.
طبق شایعات گذشته گوشی دارای ۴ مدل است: گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 )، گلکسی اس ۷ پلاس ( Galaxy S7 Plus )، گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge )، و گلکسی اس ۷ اج پلاس ( Galaxy S7 Edge Plus ). از نظر مشخصات نیز گفته شده که سامسونگ می‌خواهد در بازار چین و آمریکا گوشی‌های خود را با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و در باقی نقاط جهان با تراشه‌ی Exynos 8890 عرضه کند.  در یک شایعه‌ی دیگر نیز گفته شده که گوشی دارای سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با روزنه‌ی لنز ۱/۲.۰ اینچی خواهد بود.
سامسونگ امروز به طور رسمی اعلام کرده که می‌خواهد در دوم اسفند ماه از گوشی گلکسی S7 رونمایی کند. این اتفاق درست یک روز قبل از شروع رسمی MWC 2016 در بارسلونا رخ خواهد داد.
منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا