اخبار

تصاویر لنوو موتو ام پیش از معرفی منتشر شد

تقریبا یک ماه پیش بود که خبری در مورد کسب تاییده تنا توسط گوشی لنوو موتو ام (Lenovo Moto M) منتشر شد. این گوشی با نام مدل XT-1662 توانسته بود گواهینامه تنا چین را دریافت کند. در آن تاریخ علاوه بر تصاویر رسمی این گوشی، تعدادی از مشخصات فنی آن نیز لو رفت. در واقع حالا می‌دانیم که لنوو موتو ام از یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی با دقت فول اچ دی به همراه تراشه MT6755 شرکت مدیاتک با حداکثر فرکانس کاری ۲٫۱ گیگاهرتز و همچنین سه گیگابایت حافظه رم استفاده خواهد کرد. امروز تصاویر لنوو موتو ام پیش از معرفی لو رفته است.
طی این چند ماه، شرکت لنوو و کمپانی تحت امتیاز آن یعنی موتورولا بسیار مشغول بوده‌اند. زیرا در ابتدا شاهد معرفی رسمی گوشی های موتو زد و موتو زد فورس در ماه ژوئن بودیم. در ادامه نیز طی مراسم IFA 2016 لنوو از گوشی هوشمند موتو زد پلی به همراه ماژول Hasselblad True Zoom رونمایی کرد. البته این تمامی داستان نبود. زیرا کمپانی لنوو در برلین از دو گوشی هوشمند A Plus و P2 نیز رونمایی به عمل آورد. از طرفی در سری K شاهد معرفی گوشی های K6 و K6 پاور به همراه K6 نوت بودیم. اما بازهم داستان به این جا ختم نشد.
در حقیقت هم اکنون این شرکت در حال برنامه ریزی به جهت تولید گوشی موتو ام (مدل XT-1662) بوده و بر اساس تصاویر منتشر شده، زبان طراحی آن با دیگر گوشی های هوشمند معرفی شده تفاوت چندانی ندارد. در هر صورت بهتر است بدانید که این گوشی قرار است در دسته محصولات میان رده این شرکت قرار بگیرد و قیمتی کمتر از سری گوشی های موتو زد این کمپانی داشته باشد. علاوه بر آن احتمالا بازارهای کشور چین مقصد اصلی این گوشی باشد. همان طور که در تصاویر لنوو موتو ام شاهد هستید بدنه این گوشی از جنس آلومینیوم بوده و در بخش پشتی آن نیز یک حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت قرار گرفته است. از سویی دیگر بر روی این گوشی خبری از کلید هوم که در سری زد شاهد آن بودیم، نیست.
 
تصاویر لنوو موتو ام
بر اساس شایعات و خبرهای منتشر شده قبلی، لنوو موتو ام از یک دوربین اصلی با دقت ۱۶ مگاپیکسل به همراه دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و همچنین حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی برخوردار است. میزان ظرفیت باتری این گوشی نیز معادل ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود. البته شاید بهتر باشد بدانید که در هنگام معرفی رسمی این گوشی ممکن است در کنار مدل XT-1662، لنوو از مدلی دیگر با نام XT-1663 نیز رونمایی کند. گفته شده که این نسخه، نگارشی کوچکتر از مدل اولیه به حساب خواهد آمد و از یک نمایشگر کوچکتر ۴٫۶ اینچی به همراه تراشه MT6750 مدیاتک برخوردار خواهد بود.
 
منبع :phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا