اخبار

تصاویر لو رفته از شیائومی می نوت ۲ مشخصات آن را تایید می‌کنند

برخی مشخصات فنی این فبلت قبلا به بیرون درز پیدا کرده بود و حالا با انتشار تصاویر جدیدی از آن، به نظر می‌رسد این شایعات به حقیقت نزدیک شده باشند. گذشته از این که این اطلاعات تا چه حد به واقعیت نزدیک هستند، تصاویر منتشر شده یک گوشی ظریف با ظاهری به زیبایی گلکسی نوت ۷ و البته ارزان‌تر از آن را نشان می‌دهد.
با توجه به اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد شیائومی می نوت ۲ همه را تحت تأثیر قرار خواهد داد. شیائومی در محصول جدید خود از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱، یک RAM با ظرفیت ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت به همراه صفحه نمایشی با لبه‌های خمیده ۵٫۷ اینچی و رزولوشن QHD استفاده خواهد کرد. طبق شایعات، این گوشی با تکنولوژی Force Touch به همراه دوربین‌های دوگانه در جلو و عقب و باقیمتی در حدود ۴۲۰ دلار (طبق ادعای Phonandroid) عرضه می‌شود. شیائومی می نوت ۲ با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خود در صورت عرضه، می‌تواند یک برنده واقعی در بازارهای رقابت باشد.
این گوشی شبیه به نوت ۷ به احتمال زیاد در پنجم سپتامبر (۱۵ شهریور) رونمایی خواهد شد. با کنار گذاشتن همه این موارد، باید گفت که این تصاویر و اطلاعاتی که از گوشی داریم، هنوز به صورت رسمی تأیید نشده است. اما انتظار می‌رود که مدل پایین‌تری از شیائومی می نوت ۲ با صفحه نمایش FullHD و بدون لبه‌های خمیده، حافظه ۶۴ گیگابایتی و قیمتی احتمالا در حدود ۳۷۵ دلار به همراه مدل اصلی معرفی شود.
در هر حال، باید منتظر بود و دید با ورود شیائومی می نوت ۲ به بازار، چه مشخصات و امکانات دیگری به همراه آن وارد خواهد شد. در زیر، تصاویری منتسب به شیائومی می نوت ۲ به نمایش گذاشته می‌شود.
 

تصاویر لو رفته از شیائومی می نوت 2 مشخصات آن را تأیید می‌کنند

 

منبع :phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا