اخبار

تصاویر منتسب به قاب آیفون ۴ اینچی اپل فاش شد

ظاهرا شرکت‌های سازنده‌ی لوازم جانبی دست پیش گرفته و کیس‌های محافظ مربوط به آیفون ۵SE را تولید کرده‌اند تا با توجه به اینکه اولین شرکتی خواهند بود که لوازم جانبی آیفون ۴ اینچی را در روز معرفی عرضه می‌کنند، درآمد زیادی نیز کسب کنند. حالا برخی تصاویر منتسب قاب محافظ آیفون جدید اپل فاش شده‌اند.

ظاهرا اپل تولید انبوه آیفون ۴ اینچی را آغار کرده و قصد دارد تا زمان معرفی رسمی آن در ماه مارس، موجودی لازم را فراهم کند. اپل در نظر دارد تا این گوشی را بیشتر در بازارهای در حال توسعه به فروش برساند. در این مناطق قیمت آیفون‌های ۴.۷ و ۵.۵ اینچی اپل بسیار زیاد هستند و برای بسیاری تهیه‌ی آن‌ها دشوار است. در همان گزارش اشاره شده است که اپل در اوایل سال ۲۰۱۶ توسعه‌ی آیفون ۵SE را به مراحل نهایی رسانده و منتظر فرصت مناسب است تا گوشی جدید خود را معرفی کند.
سازندگان لوازم جانبی نیز در نظر دارند تا با تولید کیس‌های محافظ این گوشی قبل از معرفی رسمی، اولین شرکت‌هایی باشند که اقدام به عرضه‌ی لوازم جانبی برای آیفون ۴ اینچی اپل کرده‌اند و در نتیجه فروش بالای محصولات خود را تضمین کنند. به نظر می‌رسد بسیاری از این شرکت‌ها با پیش‌بینی KGI که گفته است آیفون ۵SE شبیه به آیفون ۶ خواهد بود را پذیرفته‌اند و اقدام به تولید کیس‌های محافظ بر این اساس کرده‌اند.
 

آیفون 5 اس ای اپل

به نظر می‌رسد آیفون ۵SE دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل، صفحه‌نمایش ۴ اینچی، دوربین ۸ مگاپیکسل و NFC خواهد بود و روز ۲۴ اسفند ماه این گوشی را معرفی خواهد کرد. قیمت احتمالی این محصول در حدود ۴۵۰ دلار خواهد بود و در دو نسخه‌ی ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا