اخبار

تصاویر منتشر شده از گلکسی C5 را ببینید

همان‌طور که می‌دانید کمپانی کره‌ای سامسونگ در حال کار بر روی یک محصول جدید به نام گوشی گلکسی C5 است تا بتواند بازار موبایل‌های میان رده را تصاحب کند. در حال حاضر تصاویر زیادی از این موبایل منتشر شده؛ اما تصاویر جدید بی‌شک طرفداران گوشی گلکسی C5 را به وجد خواهد آورد.
اگر از تماشای تصاویر قبلی گلکسی سی ۵ (Galaxy C5) راضی نشده‌اید باید بگویم که به‌تازگی تصاویری در سطح اینترنت منتشر شده که نشان‌دهنده‌ی زیبایی و طراحی شیک این گوشی است.
با اینکه گوشی گلکسی C5 قرار است یک میان رده باشد؛ اما از طراحی شیک و جوان پسندی برخوردار بوده و دارای پوشش فلزی خواهد بود. سامسونگ سعی کرده تا به جای عرضه‌ی یک محصول با قاب پلاستیکی به سراغ استفاده از فلز برود تا بتواند محصولی در بازار چین عرضه کند که فروش و موفقیت آن تضمین شده باشد.
همان‌طور که می‌دانید کمپانی‌های چینی برای ترغیب کاربران خود به خرید محصولاتشان، از بنده‌ی فلزی استفاده می‌کنند تا با نشان دادن کیفیت گوشی‌هایی که ساخته‌اند کاربرانشان علاقه به خرید این تلفن‌های هوشمند داشته باشند.
کمپانی کره‌ای سامسونگ نیز از این موضوع باخبر بوده و گوشی گلکسی C5 را با بدنه‌ی فلزی روانه بازار خواهد کرد. در زیر قاب این گوشی قرار است از یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۱۷ استفاده شود که دارای پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای است.
۴ گیگابایت رم نیز در درون گوشی گلکسی C5 استفاده شده تا کاربران به‌راحتی بتوانند جدیدترین بازی‌ها را انجام داده و از آن‌ها لذت ببرند. محصول جدید سامسونگ از یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی فول اچ دی بهره برده و مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو خواهد بود. هرچند که در مورد زمان عرضه و قیمتی که این دیوایس خواهد داشت سخنی به میان نیامده است اما همان‌طور که گفتیم تلفن هوشمند Galaxy C5 مناسب برای بازار چین ساخته و عرضه خواهد شد.
 

گوشی گلکسی C5

منبع :Sammobile

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا