اخبار

تصویر جدیدی منتسب به آیفون ۷ اپل فاش شد

با نزدیک شدن به ماه سپتامبر که مصادف با رونمایی از نسل جدید آیفون اپل است، انتشار تصاویر و اطلاعات منتسب به این گوشی هوشمند نیز شتاب بیشتری می‌گیرد. ساعاتی پیش منابع چینی منتسب به پشت گوشی آیفون ۷ منتشر کرده‌اند که بسیار شبیه به تصاویر و گمانه‌های پیشین مطرح شده در مورد این گوشی است.
با نزدیک شدن به زمان رونمایی از نسل جدید گوشی‌های هوشمند اپل تصاویر و اطلاعات منتشر شده در مورد این گوشی هوشمند نیز افزایش پیدا می‌کند. ساعاتی پیش وب‌سایت‌های چینی تصویری از یک گوشی هوشمند منتسب به آیفون ۷ را منتشر کرده‌اند که پنل پشتی ین محصول را نمایش می‌دهد. همانطور که در تصویر نیز مشاهده کنید، این گوشی از نظر ظاهری شباهت بسیاری به تصاویر و شماتیک منتشر شده‌ی پیشین در مورد این گوشی هوشمند دارد.

 

iphone7

در این تصویر نیز می‌توان لنز بزرگ‌ شده‌ی دوربین در پشت گوشی را مشاهده کرد که شنیده‌ها و تصاویر پیشین در مورد این محصول را بیش از پیش تقویت می‌کند. همچنین باید به شیار آنتن در این گوشی نیز اشاره کرد که بنابر اطلاعات موجود به لبه‌های گوشی انتقال پیدا کرده است. حذف شیار آنتن که در دو نسل پیشین آیفون وجود داشت باعث شده تا پشت گوشی ظاهری صیقلی پیدا کرده و زیباتر به نظر برسد.
از جمله‌ی شایعات دیگری که در مورد آیفون ۷ مطرح شده باید به اضافه شدن قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار اشاره کرد. هنوز مشخص نیست که استقبال از آیفون‌های اپل به چه اندازه خواهد بود. شماری از گمانه‌ها حکایت از این دارند که اپل به دلیل روبرو شدن با چرخه بروزرسانی آیفون ۶ با استقبال بالا برای ایفون ۷ روبرو خواهد شد، در حالی که شماری دیگر از تحلیل‌گران به این موضوع اشاره می‌کنند که آیفون ۷ همچون روند چند ماه اخیر با رویکرد سرد خریداران روبرو خواهد شد.
منبع phonearena
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا