اخبار

تعداد کاربران ماهانه اینستاگرام از مرز ۵۰۰ میلیون نفر عبور کرد

اینستاگرام باز هم رکوردشکنی کرد. این شرکت امروز اعلام کرد که تعداد کاربران فعالش در ماه از ۵۰۰ میلیون نفر عبور کرده که ۱۰۰ میلیون نفر آن‌ها کاربران آمریکایی هستند. این رقم نشان دهنده این نیست که تمام این کاربران به طور روزانه از اینستاگرام استفاده می‌کنند،‌ اما این شرکت زیر مجموعه فیس‌بوک اعلام کرده که حدود ۳۰۰ میلیون از کاربرانش در سراسر دنیا روزانه از اینستاگرام استفاده می‌کنند.
این اتفاق موفقیت بزرگی برای این شرکت نوپا محسوب می‌شود که در چند سال اخیر رشد چشمگیری هم داشته است، به خصوص از زمانی که توسط فیس‌بوک خریداری شد. مطمئنا این شرکت به زیر مجموعه بعدی فیس‌بوک تبدیل خواهد شد که به تعداد یک میلیارد کاربر فعال در ماه می‌رسد.
در دو سال گذشته تعداد کاربران اینستاگرام ۲ برابر شده است. در سپتامبر گذشته این شرکت به مرز ۴۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه رسیده بود. در واقع ۹ ماه طول کشید تا تعداد کاربران از ۳۰۰ میلیون در دسامبر ۲۰۱۴ به ۴۰۰ میلیون در سپتامبر ۲۰۱۵ برسد.
همچنین اینستاگرام اعلام کرده که در یک روز معمولی که ۳۰۰ میلیون کاربر فعال هستند، بیش از ۹۵ میلیون عکس پست می‌شود و ۴.۳ میلیارد عکس و ویدیو لایک می‌شوند!
نیاز به ذکر نیست که اینستاگرام به زودی به مرز یک میلیارد کاربر فعال در ماه می‌رسد.
 
منبع Ubergizmo
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا