اخبار

تعدیل نیروی Pebble به علت فشار اقتصادی

pebble time vs apple watchمدیر عامل کمپانی اپل آقای Tim Cook در سخنرانی اخیر خود پیش از معرفی آیفون و آیپد جدید این کمپانی خبر از فروش بسیار بالای ساعت هوشمند Apple Watch و کسب عنوان پرفروش ترین محصول این گروه را داد.
 
شاید این مسئله را بتوان مهم ترین دلیل برای کاهش درآمد Pebble و تعدیل نیروی ۴۰ نفره این مجموعه دانست. گفتنیست که این تعداد افراد در واقع ۲۵ درصد از نیروی کار Pebble محسوب می شوند. به گفته مدیر عامل پبل آقای Eric Migicovsky، کم بودن سرمایه در گردش و رقابتی شدن بیش از پیش بازار فشارهای زیادی را بر بنیه اقتصادی این کمپانی وارد آورده است.
 
انتظار می رود که تا با آغاز همکاری جدید آمازون با پبل از ماه آینده فروش این سری ساعت های هوشمند افزایش یافته و وضعیت اقتصادی تا حدی پیشرفت کند. به گفته Migicovsky عموم کاربران ساعت های هوشمند پبل علاقه مند به امکانات در خدمت ورزش و سلامتی هستند و این کمپانی هم در صدد افزایش تمرکز بر روی این بخش است.
 
با توجه به کاهش ۵۰ دلاری قیمت فروش اپل واچ کار رقابت برای پبل سخت تر از قبل شده و باید دید که آیا با چنین وضعیتی این کمپانی می تواند به کار ادامه دهد یا خیر.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا