اخبار

تقریبا یک سوم کاربران، IOS 10 را بر روی دستگاه خود نصب کرده اند

نسخه ی دهم از سیستم عامل محبوب IOS شرکت اپل یک هفته ای است که به صورت رسمی منتشر شده است. این سیستم عامل در جریان کنفرانس سالانه WWDC شرکت اپل معرفی شد و تا هفته ی پیش که رسما عرضه شد به صورت نسخه ی بتا و یا آزمایشی در اختیار کاربران قرار گرفته بود. با وجود اینکه مدت کوتاهی از عرضه ی این سیستم عامل نمی گذرد اما بر اساس آخرین آمار به نظر می رسد این سیستم عامل توانسته است حجم عظیمی از کاربران را به سمت خود بکشد. به طور کلی مجموع گوشی های آیفون و آیپاد ها و تبلت های آیپد یک سوم از همه ی این دستگاه ها به آخرین نسخه از سیستم عامل IOS مهاجرت کرده اند.
کوپرتینویی ها همیشه هنگام بروزرسانی به IOS جدید خیلی خوب از پس وظایف خود بر می آیند و کارهای خود را انجام می دهند. این حجم بسیار عظیمی است زیرا برخلاف سیستم عامل اندروید، اپراتورها و تولید کنندگان گوشی های اندروید حق دخالت در فرآیند عرضه ی این سیستم عامل را ندارند. از زمانی که اپل سخت افزار خود را طراحی کرد و از یک پلتفرم بسته در این راستا استفاده کرد، ارسال این بروزرسانی برای کاربران در یک زمان مشخص بار دیگر توسط سیستم عامل IOS 10 ثابت شد.
اوایل این ماه بود که شرکت اپل به صورت رسمی اعلام کرد که تقریبا ۹ تا از هر ۱۰ دستگاه مجهز به IOS 9 آماده برای دریافت آخرین نسخه از این سیستم عامل هستند. این اعداد آخری خیلی دقیق نیست اما برآورد تجزیه تحلیل شرکت Mixpanel نشان می دهد که تقریبا ۳۳٫۶۴ درصد دستگاه های iDevice در طول هفته ی گذشته سریعا به آخرین نسخه از سیستم عامل IOS بروزرسانی کرده اند که ممکن است رکرورد نصب IOS 9 در دو هفته ی اول که رقم ۶۶ درصد بود بار دیگر تکرار و یا شکسته شود.
سیستم عامل IOS 10 دارای ویژگی های بسیار جذاب و جدیدی است . همچنین اگر دوست دارید ویژگی های کمتر شناخته شده ی این سیستم عامل را نگاهی بیندازید می توانید از طریق این لینک آن را مطالعه کنید.
 
منبع : phoneArena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا