اخبار

تقلب کنندگان بازی Pokemon Go به صورت موقت بن می شوند

امروز خبرهای بدی داریم برای افرادی که قصد تقلب کردن در بازی Pokemon Go را دارند. نیانتیک به عنوان سازنده بازی اعلام کرده که قصد دارد تا به طور موقت حساب کاربری افرادی که در این بازی تقلب می کنند را بن کند و به این ترتیب برخورد مناسبی را با تخطی کنندگان انجام دهد. لیست کامل این اعمال متقلبانه به این ترتیب است: “افرادی که محل واقعی حضور خود را دستکاری می کنند، از امولاتورها و نرم افزارهای تنظیم شده و غیر رسمی استفاده می کنند یا به حساب کاربری دیگر کاربران بازی Pokemon Go به صورتی خارج از عرف و یا با استفاده از نرم افزارهای دیگر دسترسی پیدا می کنند”.
به قولی، اگر شما قصد تخلف و تقلب در این بازی را دارید، روزهای بسیار سختی در انتظار شما خواهد بود! البته، همیشه احتمال رجوع به یک حساب کاربری متروک از طریق صفحه پشتیبانی بازی وجود دارد.
نیانتیک مصرانه اذعان داشته که این کار تنها به خاطر “فراهم کردن یک تجربه شاد، منصفانه و قانونی برای تمامی افراد” است. یا به بیان بهتر، باید گفت نیانتیک این کار را انجام داده تا مبادا Pokemon Go به چیزی همچون سرور شخصی کانتر استریک شما بدل شود که در آن هر کسی به راحتی به سراغ اسلحه های قدرتمندی چون h4x می رود!
اخیراً، خبر رسیده بود که نیانتیک در حال کار بر روی یک رادار است که می تواند تا شعاع ۵۰۰ متری محل قرار گرفتن پوکمون های محبوب نینتندویی را به بازی بازان نشان دهد. امیدوار هستیم که این ابزار قانونی و رسمی به بازی بازان مشتاق کمک کند تا بتوانند یک ارتش قدرتمند و طویل از پوکمون ها را برای خود فراهم کنند.
 
منبع: Phone Arena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا