اخبار

تلفن هوشمند ZTE A2017 در بنچمارک انتوتو رویت شد

با توجه به اینکه اکثر گوشی‌های هوشمند پیش از معرفی توسط بنچمارک‌های مختلف بررسی می‌شوند، جای تعجب نیست که بسیاری از مواقع مشخصات این محصولات توسط همین بنچمارک‌ها فاش شود. ZTE A2017 یکی از این محصولات است که به تازگی مشخصاتش در پایگاه داده‌ی انتوتو دیده شده و بر اساس این اطلاعات مجهز به صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی QHD، چهار گیگابایت رم، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و دوربین های ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی است.
بنظر می‌سرد نرم‌افزار بنچمارک انتوتو (AnTuTu) مکانی بسیار مناسب برای فاش شدن جزئیات و اطلاعات در مورد تلفن‌های هوشمندی باشد که هنوز معرفی نشده‌اند.گوشی هوشمند ZTE A2017 یکی از این دستگاه‌های معرفی نشده است که می‌تواند یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند کمپانی چینی ZTE باشد.
 
antutu
اوایل ماه جاری ZTE A2017 در پایگاه داده GFXBench نیز دیده شد که با توجه به اطلاعات ثبت شده‌ی این محصول در بنچمارک یاد شده، گفته می‌شد پردازنده اصلی آن اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود و در کنار آن هم ۴ گیگابایت حافظه رم پردازشی در نظر گرفته شده که همین دو مشخصه خود به وضوح نشان از یک تلفن هوشمند رده بالا دارند و اگر این اطلاعات درست از آب درآیند همیگونه هم خواهد شد. حالا بنظر می‌رسد به لطف اطلاعات جدید به دست آمده از آنتوتو درباره گوشی مورد بحث، مشخصات مذکور یکبار دیگر تایید شده‌اند و نیز اطلاعات دیگری هم از این محصول مشخص شده است.
در لحظه نوشتن این مطلب مشخص شده که ZTE A2017 مجهز به صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD خواهد بود. دوربین اصلی دستگاه در پشت آن ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی است و ۶۴ گیگابایت هم حافظه داخلی ذخیره سازی دارد. سیستم عامل پیش‌فرض دستگاه نیز اندروید مارشمالو نسخه ۶.۰.۱ است. امتیاز به دست آمده توسط این گوشی هوشمند در انتوتو کمی بالاتر از Mi 5 شیائومی و گلکسی اس ۷ سامسونگ بوده و به ۱۴۰۰۸۶ رسیده است. اگر ZTE A2017 واقعا بتواند تا به این حد موفق عمل کند می‌توان آینده نسبتا خوبی را برای میزان فروش این محصول پیش‌بینی کرد.
 
منبع ubergizmo
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا