اخبار

توصیه های همراه اول به مشترکین رومینگ بین الملل

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: نظر به محدود بودن اعتبار رومینگ بین الملل در سیم کارت های دائمی، امکانات و تمهیدات مناسبی جهت قطع نشدن ارتباط در خارج از کشور، در نظر گرفته شده است.
بر اساس این اطلاعیه، فراهم کردن امکان اعمال بستانکاری برای جلوگیری از قطع بدهی در هنگام استفاده از سرویس رومینگ بین الملل، ارائه خدمات خاص به مشترکین ویژه (VIP) جهت عدم قطع سرویس در خارج از کشور و امکان پرداخت کارکرد میان دوره بصورت غیرحضوری، از جمله تمهیداتی است که از سوی اپراتور اول تلفن همراه کشور، برای مشترکین دائمی در نظر گرفته شده است.
همچنین همراه اول توصیه کرده است، از آنجا که مشترکین سیم کارت های اعتباری از این پس براحتی می توانند بصورت الکترونیکی شارژهای ۵۰۰ هزار و یک میلیون ریالی تهیه کنند و با توجه به اینکه شارژینگ سیم کارت های اعتباری بصورت آنلاین انجام می شود، مشترکین به منظور مدیریت هر چه بهتر هزینه های رومینگ بین الملل، در سفرهای خارجی به کشورهایی که طرف قرارداد اعتباری همراه اول هستند، از این سیم کارت ها استفاده کنند.
هم اکنون همراه اول با ۲۷۱ اپراتور در ۱۱۲ کشور، قرارداد رومینگ بین الملل دارد که همگی بطور مستقیم و بدون واسطه منعقد شده اند.
همراه اولی ها می توانند برای افزایش بستانکاری و جلوگیری از قطع بدهی رومینگ، حرف B را به ۹۹۰۰۰۹ پیامک کرده و به میزان مورد نظر، شناسه پرداخت، دریافت و سپس بصورت غیرحضوری(از طریق ۹۹۹۰، تلفنبانک، اینترنت، ATM و …)، اقدام به پرداخت مبلغ کنند. همچنین می توانند از طریق تماس با مرکز اطلاع رسانی ۹۹۹۰، ارسال پیامک با متن «نام یا کد کشور بدون صفر» به ۸۰۷۰ و ارسال پیامک با متن «R، نام یا کد کشور بدون صفر» به ۹۹۰۰۰۹، از تعرفه های رومینگ و مکالمات بین الملل کشور در کشور مورد نظر اطلاع یابند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا