اخبار

از دستانتان برای بازی استفاده کنید،تکنولوژی موشن ترکینگ

موشن ترکینگ
در دنیای مجازی هستید؟میخواهید یک شمشیر بردارید ؟به جای استفاده از دسته بازی همانند گوشی های HTC Vive یا Oculus Rift،موشن ترکینگ شما را ممکن می سازد که  از دستانتان برای حقیقت مجازی در نرم افزار Orion hand-tracking استفاده کنید.حال این شرکت یک سنسور جدید برای تکنولوژی VR در موبایل را معرفی کرده است.
پلتفرم جدید موشن ترکینگ در موبایل ها از یک سنسور جدید استفاده کرده است و این شرکت اعلام میکند که نرمافزار Orion خود را با ۱۰ برابر سرعت ، دوباره سازی کرده است.در حال حاضر کارایی این سیستم حتی روانتر و دقیقتر شده است.سنسور جدید ابداع شده  انقدر کوچک است که می تواند در بالای سر صفحات نمایش گوشی ها جای داده شود.در حقیقت تکنولوژی موشن ترکینگ توسط مدیر این شرکت با سیستم حقیقت مجازی سامسونگ Gear ارائه شده است.
یکی از دلایل ساخت قطعه جدید برای مصرف انرژی کمتر این است که واقعا در حالت عادی باتری گوشی را میخورد.دستگاهی که این شرکت اختراع کرده است کم مصرف ترین سنسور دنیا لقب گرفته است.که حتی با نصف مصرف انرژی دیگر سنسور ها کار می کند.
یکی دیگر از مزیت های این سنسور تنظیم فاصله با شخص است که حتی برای افراد با قامت بلند تر این سنسور به خوبی عمل می کند.سطح دید این دستگاه از ۱۴۰*۱۲۰ به ۱۸۰*۱۸۰ تغییر یافته است.
تکنولوژی حرکت یابی آن فوق العاده است .این دستگاه می تواند حتی حرکات موزون و ریز دست را از مفاصل تا زیر بازوان تشخیص دهد.دموی این دستکاه به شما اجازه می دهد که چند مکعب بسازید ،تکان دهید و آن ها را جابجا کنید با دستانتان.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا