اخبار

تکنولوژی در همکاری با روز جهانی ایدز با انجمن خیریه RED

RED
در روز جهانی مبارزه با ایدز نه تنها جوامع و انجمن های حقوق بشری بلکه شرکت ها و برند های معتبری بازی و گوشی های هوشمند در دنیار را به تکاپو انداخته است.
شرکت بزرگ بازی سازی کلش آو کلنز در جدیدترین ورژن بازی خود به مناسبت شرکت در خیریه RED برای روز جهانی مبارزه با ایدز ،نوعی امکانات جدید ابداع کرده که به RED Productsمعروف شده است.ابته این آپدیت فقط برای کاربران iOS  می باشد.از جمله تغییراتی که می توان مشاده کرد خرید جم های قرمز هستند که به صورت جالبی نخفیف خورده اند.
ذر همین رابطه شرکت اپل به طور کل خود را در خیریه RED سهیم کرده است.مهمترین حرکت خیریه این شرکت ایجاد تخفیف های خیریه ای در ۲۰ اپلیکیشن مهم تحت سیستم عامل های iOS میباشد.همانطور که گفتیم کلش آو کلنز iOS نیز از این قواعد مستثنی نیست.همینطور این شرکت در بازار فروش اپل ،لوازم جانبی متنوعی با تخفیف های ویژه در ارتباط با خیریه RED به صورت قرمز رنگ ارائه می کند.از جمله این لوازم جانبی می توان به جعبه باتری هوشمند اپل،کیف آیفون SE،هدفون های BEAT SOLO3،همچنین BEAT PILL به همراه اسپیکر های همراه اپل.
لیست تمامی بازی هایی که دارای تخفیف قرمز در پرداخت های درون برنامه ای شد شدند به شرح زیر می باشد:
Angry Birds 2, Boom Beach, Candy Crush Jelly Saga, Clash of Clans, Clash Royale, FarmVille: Tropic Escape, FIFA Mobile, MARVEL Contest of Champions, Plants vs. Zombies Heroes, and SimCity BuildIt
درآمد های صرف این امر همگی به خیریه RED CHARITY و بیماران مبتلا به ایدز تعلق خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا