اخبار

تیزر رسمی هواوی P9 با اشاره به دوربین دوگانه منتشر شد

در حال حاضر هواوی به عنوان سومین فروشنده برتر گوشی‌های هوشمند شناخته شده است اما به نظر می‌رسد سرعت ارائه محصولات جدید را نسبت به گذشته کم‌تر کرده است. دستگاه بعدی که قرار است از سوی این شرکت معرفی شود گوشی‌هوشمند  P9 است که در واقع پرچم‌دار آینده این شرکت است. این دستگاه قرار است که در تاریخ ۶ آوریل برابر با ۱۸ فروردین ماه سال آینده به صورت رسمی در طی برگزاری یک رویداد معرفی شود و طبق معمول شایعات هم به سرعت منتشر می‌شوند.
شرکت هواوی امروز اولین تیزر رسمی P9 را منتشر کرد که به دوربین دوگانه آن اشاره مستقیم دارد و در واقع با این کار تولیدکنندگان دیگر را به چالش می‌کشد. اگرچه هنوز مشخصات رسمی این دستگاه منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که هواوی P9 به پردازنده Kirin 950، صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی Full HD، رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی مجهز باشد.
در مقابل دستگاه یک دوربین ۵ مگاپیکسلی وجود دارد که برای برطرف کردن نیاز کاربر مناسب است و در پشت دستگاه یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دوگانه با سنسور  OIS قرار خواهد داشت. همچنین انتظار می‌رود که ضخامت آن ۶٫۴mm باشد. باتری ۳,۰۰۰mAh هم می‌تواند انرژی دستگاه را به خوبی تامین کند. هواوی P9  اندروید ۶٫۰ مارشملو  را با رابط کاربری EMU اجرا می‌کند. اگرچه قیمت این دستگاه هنوز مشخص نیست اما شاید قیمت آن نزدیک به ۵۰۰ دلار باشد.

huawei-p9-leak-640x298

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا