برنامه و بازی

جداسازی بخش هایی از فایل موسیقی

Music Trimmer اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می توانید بخش‌های دلخواه از یک فایل صوتی را، جدا کرده و به صورت یک فایل جداگانه ذخیره کنید
 

گاهی وقت‌ها به دلایل مختلفی، نیاز به یک بخش خاص از یک فایل صوتی داریم. برای مثال هنگامی که قصد ساخت رینگتون از اواسط یک فایل صوتی را دارید، یا می خواهید بخش مورد نظر از یک موسیقی را برای دوستان خود ارسال کنید، نیازمند چنین ابزاری خواهید بود تا در کسری از ثانیه و بدون نیاز به کامپیوتر، قادر به انجام چنین کاری باشید. Music Trimmer یکی از اپلیکیشن‌های مختلفی است که در این زمینه منتشر شده است که با ارائه‌ی مجموعه امکانات ضروری و لازم، شما را از دیگر اپلیکیشن‌های برش آهنگ بی نیاز خواهد کرد.

Music-Trimmer2

اپلیکیشن Music Trimmer از فایل‌های صوتی با فرمت MP3, WAV, AAC, و AMR پشتیبانی می کند که خوشبختانه شامل شدن فرمت WAV و MP3 باعث شده است تا هیچ فایلی در گوشی شما وجود نداشته باشد که این برنامه قادر به ویرایش آن نباشد. نحوه‌ی عملکرد Music Trimmer نیز بسیار ساده در نظر گرفته شده است به طوری که بعد از فراخوانی فایل مورد نظر، یک نمودار فرکانسی از فایل صوتی مورد نظر خود مشاهده خواهید کرد که از ابتدا تا انتهای آهنگ را شامل شده است. در این بخش دو نوار “شروع” و “پایان” روی این نمودار فرکانسی وجود دارد که با قرار دادن آن‌ها در ابتدا و انتهای بخش مورد نظر، می توانید به آسانی چند کلیک، بخش ذکر شده را جدا کنید. با لمش هر قسمت از این نمودار فرکانسی، فایل شما شروع به پخش کرده و می توانید بخش مورد نظر خود را، به طور دقیق و بدون خطا پیدا کنید. برای دانلود می توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

download1

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا