اخبار

حالا سرویس نقشه HERE نوکیا اطلاعات زنده ترافیکی ۵۰ کشور جهان را در اختیار دارد


 
 
سرویس نقشه HERE (که هنوز متعلق به نوکیا است، اما برخی خبرها حاکی از آن است که ممکن است مالکیت این سرویس به زودی تغییر کند) اعلام کرده است به نقطه عطفی جدید در تاریخ کارش دست یافته است. حالا این سرویس اطلاعات ترافیکی ۵۰ کشور دنیا را به صورت زنده و مستقیم در اختیار دارد. می‌توانیداین مناطق را در نقشه زیر به رنگ آبی ببینید.
 
جاهایی که به رنگ آبی روشن نمایش داده شده‌اند، جاهایی هستند که در حال اضافه شدن به این مجموعه می‌باشند. بنابراین به زودی اطلاعات ترافیکی زنده بحرین، بلغارستان، کویت، عمان، قطر و رومانی نیز در دسترس خواهد بود.
 
 
 
 

 
 
 
این قابلیت جدید نه تنها در نرم‌افزارهای این سرویس (در سیستم‌عامل‌های iOS، اندروید و ویندوزفون)، بلکه در نسخه تحت وب هم اضافه خواهد شد. اکنون علاوه بر پوشش اطلاعات ترافیکی این کشورها، سیستم بهره برداری از این اطلاعات درون نرم‌افزار HERE نیز بهبود یافته است.
 
اکنون در مناطق مذکور HERE می‌تواند مسیرهای بازگشت اضطراری را در صورت وجود تشخیص دهد. این مسیرها با توجه به شرایط (از جمله اوضاع جوی، ترافیک سنگین یا مسدود شدن مسیرهای بعدی)در برخی مناطق خاص شهری تعریف می‌شوند و جهت آن‌ها وابسته به شرایط است و اکنون HERE به طور زنده جهت ترافیک را آپدیت کرده و بر اساس جهت درست اطلاعات می‌دهد.
 
همچنین هشدارهای ایمنی ترافیک نیز به آن اضافه شده است. هنگام نزدیک شدن به چراغ قرمز به رانندگان هشدار می‌دهد که سرعت‌شان را کم کنند. این هشدارها می‌توانند مفید باشند چرا که معمولاً زمانی نمایش داده می‌شود که هنوز چراغ قرمز قابل مشاهده نیست. هر ۶۰ ثانیه HERE اطلاعات ترافیکی را از منابع زیادی از جمله ردیابی سیگنال‌های میلیاردها گجت همراه جمع آوری می‌کند.
 
 
 
فارنت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا