اخبار

حجم بسته الحاقی Witcher 3 Blood and Wine مشخص شد

در حالی که کمتر از دو هفته تا انتشار آخرین بسته الحاقی بازی تحسین شده و محبوب The Witcher 3: Wild Hunt یعنی Blood and Wine باقی مانده است. امروز استودیو CD Projekt Red از حجم بسته الحاقی Witcher 3 Blood and Wine به همراه موسیقی اصلی این بسته الحاقی رونمایی کرد. با گیم‌شات در ادامه مطلب همراه باشید. اول از همه مدیر انجمن استودیو CD Projekt Red، آقای «مارسین موموت» (Marcin Momot) با ارسال پستی در توییتر اعلام کرد حجم بسته الحاقی Witcher 3 Blood and Wine بین ۱۰ تا ۱۵ گیگابایت خواهد بود. وی همچنین اعلام کرد حجم دقیق این بسته الحاقی بسته به پلتفرم مورد استفاده شما متفاوت خواهد بود. پس از انتشار این خبر، وبسایت GameSpot در صحبت کوتاهی با آقای موموت اطلاعات بیشتری را دریافت کرده و طبق گفته‌های وی حجم ذکر شده تنها مختص به خود بسته الحاقی Blood and Wine بوده و به‌روزرسانی که در کنار این بسته منتشر خواهد شد، دارای حجم متفاوتی خواهد بود. آقای موموت تایید کرد حجم این به‌روزرسان از بسته الحاقی کمتر خواهد بود.
اگر بخواهیم مقایسه‌ای میان حجم بسته الحاقی Blood and Wine و Hearts of Stone داشته باشیم، بایستی ذکر کنیم حجم Hearts of Stone در کنسول پلی‌استیشن ۴ معادل با ۳٫۵ گیگابایت و نسخه اکس‌باکس وان معادل با ۴٫۷ گیگابایت بوده است. در حالی که صفحه بسته الحاقی Blood and Wine در فروشگاه استیم اشاره به ۱۰ گیگابایت فضای آزاد کرده است، بالا بودن حجم بسته الحاقی Witcher 3 Blood and Wine چندان غافلگیر کننده نیز نخواهد بود.
در دیگر خبر مرتبط با Blood and Wine، استودیو CD Projekt Red امروز موسیقی اصلی این گسترش دهنده را نیز منتشر کرد که توسط آهنگساز اصلی بازی آقای مارسین پِریلوِچ (Marcin Przybyłowicz) ساخته شده است. این موسیقی بسیار زیبا با صدای لورا دودینگتون (Laura Doddington) و جسیکا جِیز وُتِر (Jessica Jeza Vautor) را می‌توانید در منبع گوش کنید.
علاوه بر اخبار بالا، آقای موموت نسخه محدود Blood and Wine برای پلی‌اسیشتن ۴ را نیز تایید کرد؛ نسخه‌ای که به قیمت ۳۰ دلار به فروش رفته و همراه با کارت‌های فیزیکی Gwent منتشر می‌شود. این نسخه از بازی در انحصار شعبه آمریکا GameStop است.
بسته الحاقی Blood and Wine در تاریخ ۱۱ خرداد سال جاری برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.
 

دانلود ویدیو

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا