اخبار

حرفی عجیب !!! اپل باید دولت آمریکا را اداره کند نه دولت اپل را

بله عنوان مطلب را دست خوانده اید؛ یک سوم آمریکایی ها عقیده دارند که اپل باید دولت را اداره کند.این نتیجه یک نظر سنجی در کشور آمریکا است که از هر ۳ آمریکایی ، یک نفر عقیده دارد کمپانی اپل بهتر از دولت مردان کنونی آمریکا، قادر به مدیریت این کشور می باشد !
در سومین نظر سنجی سالانه برک آوت برندز ( Breakout Brand ) که توسط rbb برگزار می‌شود، یک سوال جالب و سیاسی پرسیده شده است، نتایج نشان می‌دهد که یک سوم جمعیت آمریکا معتقد هستند که اپل دولت را بهتر از هر سیاستمداری اداره می‌کند. این نظر سنجی میان هزار آمریکایی که ۱۸ سال و بیشتر دارند برگزار شده است. بعد از اپل والت دیزنی با ۲۸ درصد رده دوم، امریکن اکسپرس با ۱۸ درصد رده سوم، فیسبوک با ۱۱ درصد چهارم و استارباکس با ۱۰ درصد در رده پنجم قرار گرفته‌اند.
به نظر کریستین بارنی، مدیر عامل و شریک ارشد PR shop Rbb اپل بنا به دلایلی همچون ایده‌هایش برای خلق آینده، و داشتن رابطه با صراحت و صداقت با کاربرانشان در این نظر سنجی اول شده است. او همچنین اضافه می‌کند که برک آوت برندز بر روی پیشروها تمرکز دارد و رقابت برای آن‌‎ها مهم نیست و در اولین وهله مشتریان را مد نظر قرار می‌دهند.
لازم به ذکر است که در نظر سنجی کلی برترین برند اپل اول نشد و در جایگاه اول آمازون با ۲۵ درصد آرا قرار گرفت و اپل با ۱۵ درصد آرا جایگاه دوم را به دست آورد. پس از این دو شرکت نیز Uber با ۱۳ درصد از آرا قرار گرفت.
منبع : گجت نیوز

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا