اخبار

خانواده هوآوی میت ۹؛ دوربین دوگانه و تجهیز نسخه پرو به زوم اپتیکال ۴ برابر

در روز های اخیر فبلت میت ۹ که پرچمدار بعدی کمپانی چینی هوآوی محسوب می شود، تمام اخبار و شایعات را به خود اختصاص داده است.
شواهد حاکی از تجهیز میت ۹ به دوربین دوگانه لایکا مشابه با P9 است و حالا تصاویری از دفترچه راهنمای این موبایل فاش شده که مهر تاییدی بر این ادعاست.
گفته می شود این تلفن هوشمند ۵٫۹ اینچی که قرار است سیزدهم آبان به طور رسمی رونمایی شود به چیپست ۶۴ بیتی قدرتمند ساخت هوآوی یعنی کایرین ۹۶۰ مجهز بوده و در سه مدل ۴ گیگابایت رم همراه با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه و ۶ گیگابایت رم همراه با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد.
 

Dual-camera-setup-is-confirmed-w600

صفحه نمایشگر میت ۹ احتمالاً دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده و در پشت دستگاه دو لنز لایکا با کیفیت های ۲۰ و ۱۲ مگاپیسلی قرار گرفته است. مشابه با P9 یکی از دوربین های موبایل مورد بحث برای ثبت تصاویر به صورت سیاه و سفید و دیگری برای ثبت تصاویر رنگی در نظر گرفته شده است.
گفتنی است روز گذشته مشخصات و تصویر موبایل Mate 9 Pro فاش شده که نشان از بهره مندی از نمایشگر خمیده با کیفیت Quad HD دارد.
ایوان بلس که وظیفه فاش کردن سریالی رندرها و مشخصات خانواده فبلت هوآوی را بر عهده گرفته، در توئیت جدید خود اذعان کرده میت ۹ پرو از قابلیت زوم اپتیکال ۴ برابری برخوردار بوده و مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن قیمتی معادل با ۱۳۰۰ دلار دارد.
با این اوصاف با یکی از گران قیمت ترین تلفن های هوشمند هوآوی طرف هستیم، هرچند شاید مشخصات دیگری ناگفته مانده که این قیمت بالا را رقم زده است.
 

Mate9-9pro-w600

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا