اخبار

خبری خوب ، حساب های اینستاگرام خود را همزمان مدیریت کنید !

کسانی که بیش از یک حساب در  شبکه ی اجتماعی اینستاگرام دارند برای مدیریت حسابهای خود باید ابتدا از حساب فعلی خارج شده و سپس به حساب دیگر خود وارد شوند که انرژی و زمانی را باید صرف این ورود و خروج نمایند.
شبکه ی اجتماعی اینستاگرام به منظور تسهیل این امر اخیرا روی ویژگی جدیدی کار می کند که در نسخه ی بعدی این نرم افزار قابل دسترسی خواهد بود.
با استفاده از این امکان جدید شما قادر خواهید بود حسابهای خود را به طور همزمان مدیریت کنید،برخی از کاربران نسخه ی IOS این نرم افزار،روز پنجشنبه متوجه بروز این امکان جدید در حساب کاربری خود شدند،به گفته ی کارشناسان،اینستاگرام از ماه نوامبر مشغول انجام آزمایشهایی برای ایجاد این امکان برای کاربران خود بوده است اما اینستاگرام تا به این لحظه از اعلام تعداد کاربرانی که به این امکان دسترسی دارند و یا تاریخ انتشار نسخه ی بعدی خودداری کرده است.
آن دسته از کاربرانی که به این ویژگی جدید دسترسی دارند می توانند گزینه ی “Add Account” را در قسمت تنظیمات نرم افزار مشاهده کنند و وقتی که حساب کاربری دیگری را اضافه کنند میتوانند از طریق منوی جدیدی که در بالای صفحه ی کاربری قرار گرفته تنها با یک اشاره به حساب دیگر خود وارد شوند و به طور همزمان به مدیریت حسابهای خود بپردازند.
در گذشته سیاست اینستاگرام بر این بود که هر کاربر تنها یک هویت اینستاگرامی داشته باشد،اما با رشد تعداد کاربران و رواج استفاده از این برنامه ی جالب بین مردم،نیاز به داشتن چند حساب کاربری ضرورت بیشتری برای کاربران پیدا کرد برای مثال برخی کاربران نیاز به ساختن حسابی جدید برای کسب و کار خود را پیدا کردند تا از طریق این شبکه ی اجتماعی محصولات خود را معرفی کنند.
 
منبع : تکفارس

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا