اخبار

درز مشخصات کامل نسخه ۲۰۱۶ گلکسی J5 سامسونگ

گفته می‌شود گلکسی J5 مدل ۲۰۱۶ در حال حاضر در هندوستان به صورت آزمایشی در اختیار کاربران قرار گرفته است. با توجه به اطلاعاتی که از این گوشی در دسترس است، صفحه نمایشی ۵.۳ اینچی را در آن شاهد هستیم.
هما‌ن‌گونه که در بالا نیز اشاره شد، نتایج بنچ‌مارک این محصول جدید سامسونگ نیز به بیرون درز پیدا کرده است. این نتایج بر اساس نمونه اولیه این گوشی است و در وب‌سایت بنچ‌مارک GFXBench منتشر شده، بر اساس این اطلاعات گلکسی J5 مدل ۲۰۱۶ به دوربین ۱۲ یا ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت عقب به همراه فلش ال‌.‌ای‌.دی مجهز است و در قسمت جلو نیز از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌گیرد،‌دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای داخلی ذخیره سازی سایر مشخصات فنی این محصول را تشکیل می‌دهند.
 

photo_2016-01-31_20-16-17

 
چیپست اسنپ‌دراگون ۴۱۰ با پردازنده چهار هسته‌ای Cortex-A53 که در فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز کار می‌کند نیز در قلب این محصول جا خوش کرده است. از لحاظ نرم‌افزاری نیز بر اساس آنچه در این نتایج بنچ‌مارک به چشم می‌خورد گلکسی J5 مدل ۲۰۱۶ از اندروید ۵.۱.۱ آب‌نبات چوبی بهره می‌برد.
به این ترتیب می‌توان گفت نسل بعدی J5 از صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر بهره می‌برد، میزان رم نیز در این محصول نسبت به مدل سال گذشته آن بیشتر شده است؛ اما به غیر از این دو مورد سایر مشخصات سخت‌افزاری این محصول تغییر چندانی نکرده است. انتظار داریم گلکسی J5 با قیمتی همانند مدل قبلی خود در آینده نزدیک روانه بازار شود.
منبع : gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا