اخبار

در سیاست جدید واتس اپ ، شماره تلفن شما در فیسبوک به اشتراک گذاشته میشود !

با تغییر سیاست حریم خصوصی در برنامه واتس اپ، برخی اطلاعات و همچنین شماره های کاربران با فیسبوک به اشتراک گذاشته خواهد شد و هیچ راهی برای توقف آن وجود ندارد.
برنامه  WhatsAPP  یک برنامه پیام رسان برای تلفن های هوشمند است که در ۱۹ فوریه سال ۲۰۱۴ توسط شرکت فیسبوک خریداری شد. این برنامه در آپدیت جدید خود قابلیت رمزگذاری End –to- End (مبدا تا مقصد) را افزوده است. WhatsAPP روز سه شنبه با انتشار سیاست جدید خود اعلام کرد قصد دارد با دادن اطلاعات بیشتری از کاربران خود به شبکه های اجتماعی به فیسبوک اجازه دهد تا از شماره های تلفن افراد برای دادن پیشنهاد دوستی استفاده کند.

 این شرکت در بیانیه خود آورده است که این روش یک معیار مناسب برای آگاهی از تعداد کاربران فعال این برنامه و همچنین بهترین راه برای مبارزه با Spam ( هرزنامه) خواهد بود. همچنین واتس اپ گفته است با انجام این تغییر امکان دوست یابی برای کاربران فیسبوک راحت تر خواهد شد و از طرفی تبلیغات مرتبط و مورد علاقه کاربران برای آنها به نمایش در خواهد آمد. بنا به اعتقاد واتس اپ این تغییر باعث ارتقا عملکرد این برنامه و به همکاری بهتر با فیسبوک خواهد انجامید.

مطمئنا تعداد زیادی از کاربران واتس اپ با سیاست جدید این شرکت مخالف خواهند بود چرا که باید نگران این مسئله باشند که شماره های آنها در اختیار افراد ناشناس قرار بگیرد. این درحالی است که  واتس اپ پیشتر وعده داده بود که  سیاست این شرکت در خصوص حریم خصوصی تغییر نخواهد کرد. با این وجود به نظر می رسد با انجام این تغییر در روز های آینده شماره های افراد و برخی اطلاعات آنها با فیسبوک به اشتراک گذاشته خواهد شد و هیچ راهی برای توقف آن وجود ندارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا