اخبار

دستبند سلامتی لوکس Misfit Ray

شرکت Misfit همیشه به ساختن گجت های پوشیدنی لوکس و جواهر مانند معروف بوده است. Misfit Ray نیز از این قائده مستثنا نیست و هرکسی ممکن است در نگاه اول این دستبند سلامتی را با یک دستبند زینتی معمولی اشتباه بگیرد. در ادامه به معرفی کامل این دستبند سلامتی می پردازیم.
این گجت تازه معرفی شده در نمایشگاه CES 2016 لاس وگاس، ظاهری بسیار شکیل دارد و جنس بند مسطح آن به انتخاب مشتری می تواند لاستیکی یا چرمی باشد. قسمت براق آلومینیومی لوله ای آن که به بند مسطح چرمی یا لاستیکی متصل است محتوی سنسور هاییست که فعالیت هایی نظیر تعداد گام های برداشته شده، مسافت پیموده شده، مقدار کالری سوزانده شده و فرآیند خواب را تحت نظر دارند. برروی همین قسمت فلزی، LED کوچکی به کار رفته است که شما را از جدیدترین نوتیفیکیشن ها خبردار می نماید. همچنین لوگوی Misfit زیر همین قسمت قرار گرفته است.
misfit-ray-9489.0
به گفته ی شرکت سازنده، این حالت لوله ای دستگاه باعث می شود تا با سایر پوشیدنی ها استباه گرفته نشود و وجه تمایز این محصول با رقیبانش به شمار می رود. باتری مورد استفاده ی دستگاه نیز عمری شش ماهه دارد که البته از شرکتی چون میس فیت، انتظاری جز این نمی رفت.
با لمس ناحیه ی فلزی دستبند، چراغ LED آن برای دفعاتی چشمک می زند. با این شیوه ی ساده از فاصله ی خود تا میزان فعالیت ایده آل خود مطلع می شوید. تمامی این اطلاعات به اپلیکیشن اختصاصی Misfit که برروی دو پلتفرم اندروید و iOS عرضه شده اند، ارسال می شود. خبر خوش برای کاربران سیستم عامل های دیگر از جمله ویندوزفونی ها، اینکه می توانند با استفاده از خود سایت شرکت نیز از فعالیت روزانه ی خود مطلع شوند.
Ray اولین پوشیدنی هوشمند Misfit بعد از خریداری شدن توسط شرکت Fossil در ماه گذشته می باشد. هرچند Sonny Vu، یکی از بنیان گذاران Misfit اذعان داشته است که از مدت ها قبل Ray درحال تست شدن و انجام امور روزمره ی خود بوده است. Vu درکنار مدیران Fossil به شدت مشغول کار هستند تا محصولات شرکت فسیل را در قالب شرکت جدید ارائه کنند. این شرکت برای عرضه ی بیش از ۱۰۰ دستگاه جدید برای امسال برنامه ریزی کرده است.
Misfit Ray بهار آتی روانه ی بازار می شود. مدل بند لاستیکی آن با قیمت ۹۹ دلار و قیمت مدل چرمی ۱۲۰ دلار تعیین شده است.
منبع” TheVerge

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا