اخبار

دوربین برجسته ، لوگوی صاف و ضد خش اپل و تغییراتی در کلید های کنترل صدا

             
هرچه به زمان معرفی آیفون ۶ اپل نزدیک تر می شویم ، موج خبر ها و اطلاعات پیرامون این محصول جدید بیشتر و بیشتر می شود.امروز Feld & Volk که تولید کننده نسخه های لوکس آیفون اپل است تصاویری جدید از قاب آیفون ۴.۷ اینچی را منتشر کرده که اطلاعات جدیدی از این محصول را در اختیار ما قرار می دهد.
اولین تصویر مربوط به محل قرار گیری کلید های کنترل صدا در کنار گوشی است که با کم تر شدن ارتفاع قرار گیری کلید ها ، احتمال وارد شدن آسیب به این ناحیه و همچنین تغییر ناخواسته صدا را کمتر می کند.البته اپل ظاهرا این نوع طراحی کلید ها را در آیپد ایر ۲ نیز استفاده کرده است.

لوگوی اپل نیز در این تصاویر جدید دستخوش تغییراتی شده است.ظاهرا اپل در نسخه جدید آیفون لوگوی خود را شبیه به نسخه ۲۰۰۷ آیفون قرار خواهد داد ، با این تفاوت که لوگوی جدید از نوعی فلز مقاوم و ضد خش ساخته شده است.هرچند که به غیر از این تصاویر هیچ مدرک دیگری برای تایید این موضوع در اختیار نیست.

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، به نظر می‌رسد لنز دوربین آیفون ۶ برجسته و کمی بیرون آمده باشد؛ این تصمیم احتمالا به دلیل استفاده از سنسور بزرگ و ضخامت بسیار کم گوشی توسط اپل گرفته شده است.البته ناگفته نماند این موضوع برجستگی دوربین در آیفون ۶ برای اولین بار است که مطرح می شود و تمامی تصاویر و اطلاعاتی که از دوربین آیفون ۶ تا امروز منتشر شده حکایت از وجود دوربینی صاف و یکدست با بدنه در این محصول دارد.

در آخر هم تصویری از یک سیم بلند فاش شده که قبلا هم در تصاویر لو رفته دیگری به آن اشاره شده بود که آن را به دکمه Home آیفون ۶ مرتبط دانسته بودند.

به هر حال کمپانی اپل هیچ واکنشی به این شایعات نشان نداده و حتی زمان دقیق معرفی آیفون ۶ را هم تایید نکرده است.هرچه میدانیم در حد شایعه و حدس و گمان است و تنها روز معرفی این محصول همه چیز را مشخص خواهد کرد.
پایان خبر./
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا