اخبار

دوربین دوال در سال ۲۰۱۸ نیز تنها مختص به مدل پیشرفته‌تر آیفون خواهد بود

شرکت اپل با عرضه جدیدترین آیفون‌های خودش یعنی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، بالاخره قابلیت تثبیت کننده اپتیکال تصویر را برای هر دو اسمارت فون امسال خودش ارایه کرد، این در حالی است که تا پیش از این قابلیت OIS تنها در اختیار کاربرانی قرار می‌گرفت که نسخه پلاس آیفون‌ را خریداری می‌کردند. به نظر شما می‌توان از این تصمیم جدید اپل این طور نتیجه گرفت که اپل سال آینده هر دو مدل آیفون خود را با دوربین دوال به بازار عرضه می‌کند؟
 
اگرچه ممکن است این تصمیم در نهایت عملی شود، اما نباید به این زودی‌ها منتظر آن بود زیرا مطابق با گزارشی که به تازگی توسط تحلیلگر معروف اپل یعنی مینگ چی کو منتشر شده است، تنظیمات دوربین دوال تنها در مدل‌های پیشرفته آیفون‌های سال ۲۰۱۷ مورد استفاده قرار خواهد گرفت، یعنی همان سالی که انتظار می‌رود آیفون تمام شیشه‌ای اپل معرفی شود.
 
 
به این ترتیب اگر قرار باشد تنظیمات دوربین دوال در تمامی مدل‌های آیفون مورد استفاده قرار گیرد، سال ۲۰۱۸ نزدیک‌ترین زمانی خواهد بود که می‌توانیم منتظر چنین اتفاقی باشیم. با توجه به اینکه عرضه قابلیت OIS برای هر دو مدل آیفون، دو نسل به طول انجامید، عرضه دوربین‌های دوال در سال ۲۰۱۸ نیز منطقی به نظر می‌رسد.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا