اخبار

دومین گوشی شیائومی در هند معرفی شد

کمپانی چینی شیائومی ( Xiaomi ) امروز از دومین گوشی هوشمند خود که در کشور هند طراحی و ساخته شده است رسما رونمایی کرد.این گوشی که رد می نوت پرایم ( Redmi Note Prime ) نام دارد محصولی میان رده بوده و با قیمت ۱۲۵ دلار در کشور هند عرضه شده است.
گوشی شیائومی Redmi Note Prime به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی از نوع IPS مجهز شده که رزولوشن ۷۲۰P را در اختیار کاربر خود قرار می دهد.قلب تپنده این گوشی را یک چیپست اسنپ دراگون ۴۱۰ به تپش درآورده که از پردازنده های چهار هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی تشکیل شده است.
۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه خارجی نیز سایر ویژگی های سخت افزاری آن را تشکیل می دهند.ضمن آن که شرکت Xiaomi در این مدل از باتری با ظرفیت ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره برده است.
 
دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی نیز وظیفه ثبت ویدیو و تصاویر در گوشی شیائومی Redmi Note Prime ا به عهده گرفته است.
ابعاد فیزیکی این تلفن همراه عبارتند از ۱۵۴×۷۸.۷×۹.۴mm و وزن آن نیز ۱۸۵ گرم خواهد بود. این تلفن همراه به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۴.۴ کیت کت به همراه رابط کاربری MIUI 7 استفاده خواهد کرد. پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان و همچنین پشتیبانی از شبکه های مخابراتی ۴G LTE نیز سایر فناوری های ارتباطی به کار رفته در این تلفن همراه خواهند بود.
Manu Jain مدیر بخش هند شرکت Xiaomi در کنفرانس خبری رسمی، معرفی این تلفن همراه عنوان کرد:
 
ما با ارائه تلفن همراه Redmi Note Prime امکان تجربه تلفن همراه قدرتمندتری را که از حافظه داخلی با ظرفیت بالاتر بهره می برد و امکان استفاده از دو سیم کارت به صورت همزمان را در اختیار کاربران Mi قرار می دهد، فراهم کرده ایم. از سوی دیگر باتری با ظرفیت ۳۱۰۰ mAh نیز مدت زمان شارژدهی بسیار مناسبی را ارائه خواهد کرد، که در گروه محصولات Mi بهترین خواهد بود. علاوه بر آن، فرآیند طراحی و ساخت این تلفن همراه کاملاً در کشور هند انجام شده که حاکی از علاقه بسیار زیاد شرکت Xiaomi به این کشور است و ما بسیار مفتخریم که دومین محصول تمام هندی خود را ارائه کرده ایم.
در نهایت باید گفت این تلفن همراه با قیمتی معادل ۱۲۵ دلار و از طریق خرده فروشی Amazon هند در دسترس خواهد بود و Mi.com نیز آن را در فهرست محصولات خود قرار داده است.در ادامه تصاویری از این گوشی را مشاهده خواهید کرد.
 

Xiaomi-Redmi-Note-Prime-1Xiaomi-Redmi-Note-Prime-4

 

Xiaomi-Redmi-Note-Prime-2Xiaomi-Redmi-Note-Prime-3

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا