اخبار

دو ویژگی جدید آی او اس ۹.۳ که آیفون به آنها می‌نازد

آی او اس ۹.۳ به صورت رسمی توسط اپل منتشر شد. این نسخه از سیستم عامل اختصاصی کمپانی اپل دارای امکانات بسیار مفیدی است که ما به ۲ عدد از مهمترین‌های آن خواهیم پرداخت.
اپل در رویداد بهاری خود همراه با دو محصول جدیدش، از نسخه نهایی سیستم عامل آی او اس ۹.۳ نیز رونمایی کرد و ساعاتی بعد نیز شاهده عرضه آن برای برخی از مناطق بودیم (همچنان این نسخه برای سیستم‌های موجود در ایران منتشر نشده است).
اما این نسخه از سیستم عامل اختصاصی اپل ۲ ویژگی بسیار جذاب دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی آنها بپردازیم.

حالت شیفت شب مطالعه در تاریکی شب را راحت تر خواهد کرد

night-shift-mode-will-make-it-easier-to-read-at-night
بسیاری از تحقیقات علمی نشان داده است که نگاه کردن به صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها در طول شب می‌تواند برای چشمان بسیار مضر باشد. علاوه بر آن بر روی خواب شما نیز تأثیرگذار بوده و باعث مشکلات جدی در سلامت بدن شما می‌شود.
حالت شیف شب اپل با تغییر دمای رنگ صفحه نمایش و کاهش رنگ آبی ساطع شده از صفحه نمایش گوشی شما موجب کمتر آسیب دیدن چشمانتان خواهد شد.

می‌توانید با اثر انگشت خود از یادداشت‌هایتان محافظت کنید

you-can-secure-the-notes-app-with-your-fingerprint
خیلی از کاربران عادت دارند تا به جای دفترچه یادداشت‌های فیزیکی، از اپلیکیشن‌های دفترچه یادداشت تلفن هوشمندشان جهت نت برداری استفاده کنند. اما در این بین بسیاری از افراد نیز هستند به جهت عدم امنیت کامل این اپلیکیشن‌ها ترجیح می‌دهند همچنان به خرید دفترچه یادداشت و نوشتن به صورت فیزیکی درون آنها بپردازند.
اپل خبر خوبی برای این افراد دارد. شما می‌توانید با استفاده از آی او اس ۹.۳ و سنسور اثر انگشت گوشیتان، بر روی یادداشت‌های موجود در اپلیکیشن Notes رمزگذاری کنید. بدین ترتیب جهت باز کردن این یادداشت‌ها حتماً رمزعبور و یا اثر انگشت شما نیاز خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا