اخبار

راه یافتن بازی APB Reloaded به Xbox One

مطابق گفته استودیوی سازنده و کمپانی ناشر، بازی Free-to-Play و آنلاین APB Reloaded با محوریت نبرد میان پلیس ها و تبهکاران هم اکنون برای پلتفرم Xbox One در دسترس می باشد.
بازی آنلاین و مهیج APB Reloaded مطابق گفته سازنده (Reloaded Games) و ناشر بازی (Ravenscourt) از روز گذشته یعنی چهاردهم خرداد ماه، برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت موجود می باشد. عرضه این بازی که در اوایل سال ۲۰۱۵ معرفی شده بود، آغاز MMO برای این پلتفرم را کلید می زند.
دانلود APB Reloaded رایگان است، اما برای اجرای بازی شما نیازمند اشتراک طلایی Xbox Live هستید. بازیکنان می توانند از ویژگی خرید در بازی استفاده کنند تا از قابلیت های شخصی سازی گسترده بازی بهره مند شوند که با توجه به باندل های مختلف، قیمت ها از ۴٫۹۹ دلار تا ۱۹۹٫۹۹ دلار تغییر می کند.
در APB Reloaded بازیکنان می توانند انتخاب کنند که در کنار نیروهای مقاومتی، آرامش را در San Paro حفظ کنند، یا اینکه در زمره تبهکاران قرار بگیرند و به سرقت، آشوب و دیگر رفتارهای مخرّب بپردازند. در نسخه منتشر شده در پلتفرم Xbox One، یک بسته به نام Founder’s Pack تعریف شده، بدین ترتیب که برای اشخاصی که در ۳۰ روز آینده Log in می نمایند، برخی آیتم ها رایگان آنلاک می شوند. همچنین برای افرادی که بیش از ده ساعت در این ۳۰ روز مشغول این بازی باشند، چند اسکین مختلف برای اسلحه هایشان آزاد می شود.
APB Reloaded از سال ۲۰۱۱ برای سیستم عامل ویندوز راه اندازی شده بود، البته نام بازی APB: All Points Bulletin بود که توسط Realtime Worlds ساخته و توسط کمپانی محبوب الکترونیک آرتز منتشر شده بود. دیوید جونز که یکی از عوامل اصلی ساخت Geand Theft Auto و Crackdown بود، مسئول طراحی بازی APB به شمار می رفت. این بازی آنلاین مولتی پلیر با خرید شبکه K2 و معرفی بازی با عنوان free-to-play جان تازه ای گرفت.
کمپانی های Deep Silver و Reloaded Games ، پورت های بازی APB برای کنسول های Xbox One و PS4 را در سال گذشته معرفی کرده بودند.
 

APB
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا