اخبار

رای گیری برای انتخاب بازیکن روی کاور FIFA 17 آغاز شد

لیونل مسی برای ۴ سال پیاپی روی کاور بازی FIFA حضور داشته است اما زمان آن رسیده تا وی بالاخره از FIFA خداحافظی کند و شخصی دیگر جایگزینش شود. در همین راستا، رای گیری برای انتخاب بازیکن روی کاور FIFA 17 از امروز آغاز شد و مردم می توانند از میان ۴ ستاره تیم هایی چون منچستر، چلسی و رئال مادرید یکی را برگزینند.
در کل ۴ بازیکن برای قرار گرفتن روی کاور FIFA انتخاب شده اند که می توان از میان آنها انتخاب کرد: آنتونی مارسیال (بازیکن منچستر یونایتد)، خامس رودریگز (بازیکن رئال مادرید)، ادن آزار (از چلسی) و مارکو رویس (از دورتموند).
راه های زیادی برای رای دادن به بازیکن محبوب تان وجود دارد. برای شروع لازم است به وب سایت رسمی الکترونیک آرتز و فیفا ۱۷ مراجعه کرده و از میان ۴ بازیکن مورد اشاره، یکی را برای قرارگیری روی کاور بازی انتخاب نمایید. به محض اینکه روند رای دادن به پایان رسید، می توانید با اشتراک گذاری صفحه در شبکه های اجتماعی، امتیاز رای بیشتری جمع آوری کنید. مضاف بر این، با رای دادن می توانید محتویاتی برای FIFA Ultimate Team و پک های کارت نیز دریافت نمایید.
روند رای گیری قرار است تا تاریخ ۱۹ جولای (۲۹ تیر ماه) ادامه یابد و در ماه آتی میلادی، نتیجه رای گیری و برنده آن اعلام خواهد شد. FIFA 17 قرار است در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۶ مهر ماه) روی پلتفرم های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۳، ایکس باکس ۳۶۰ و پی سی عرضه گردد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا