اخبار

رندرهایی از HTC One A9s به بیرون درز کرد !

سال گذشته اچ تی سی با معرفی موبایلی به نام One A9 تعجب خیلی ها را برانگیخت؛ دستگاهی میان رده با بدنه ای فلزی که از اندروید پشتیبانی می کرد و به باور خیلی ها به لحاظ طراحی نمونه ای کپی شده از آیفون بود (که البته این گفته هم جای بحث دارد چراکه خیلی ها معتقدند این اپل بود که المان های طراحی موبایل های قدیمی اچ تی سی را به محصولات خود آورده است).
حالا براساس اعلام سایت ونچربیت، اچ تی سی تقریبا آماده است تا نسخه جایگزین این تلفن هوشمند را به نام One A9s معرفی نماید.
تصویری که در بالا می بینید و گفته شده به این موبایل مربوط می شود تفاوت چندانی با نسخه قبلی این اسمارت فون ندارد با این همه آنطور که به نظر می رسد جای دوربین های اصلی و جلویی آن تغییر یافته: دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی حالا در سمت چپ قرار دارد و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی جلو نیز به همین سمت هدایت شده. اگر خاطرتان باشد در نسخه قبلی دوربین های دستگاه در مرکز بدنه قرار داشتند.
 

انتشار رندری از HTC One A9s؛ نسخه جایگزین برای بدل آیفون

حرفی در مورد قابلیت های این موبایل به میان نیامده اما تصور می شود که امکاناتی نظیر اسکنر اثرانگشت در زیر نمایشگر برایش در نظر گرفته شده باشد. گفته شده که HTC One A9s رسما در جریان نمایشگر IFA در تاریخ یکم سپتامبر یعنی یازدهم شهریور ماه رونمایی مشود.
 
منبع : دیجییاتو

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا