اخبار

رندرهای گوشی موتو E3 منتشر شد

تقریبا نزدیک به دو هفته است که موتورولا از گوشی موتو E3 در بریتانیا رونمایی کرده است. چند روز پیش نیز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه تلفن هوشمند جدید موتورولا توانسته تاییدیه‌ FCC را دریافت کند. حال امروز شاهد منتشر شدن رندرهای موتو ای ۳ (Moto E3) هستیم.
جالب است بدانید این رندرها در حالی در فضای مجازی منتشر شده‌اند که تقریبا یک ماه به عرضه‌ی گوشی موتو E3 در بریتانیا زمان مانده و این در حالی است که هنوز زمان دقیقی برای عرضه‌ی تلفن هوشمند جدید موتورولا در خارج از مرزهای بریتانیا مشخص نشده و ما تنها می‌دانیم موتو ای ۳ قرار است به قیمتی معادل ۱۳۲ دلار آمریکا در بریتانیا عرضه شود.
مشخصات گوشی موتو E3 عبارت‌اند از یک صفحه‌ی ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل (HD)، یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای ، ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی که می‌شود آن به لطف درگاه میکرو اس دی تا ۳۲ گیگابایت افزایش داد.
از دیگر مشخصات موتو E3 می‌توان به دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب آن و قرار گرفتن یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی تلفن هوشمند موتورولا اشاره کرد. موتو E3 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو بوده و دارای یک باتری با ظرفیت ۲,۸۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است.

تصاویر رندر گوشی موتو E3

گوشی موتو E3

گوشی موتو E3

گوشی موتو E3

گوشی موتو E3

منبع :phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا