اخبار

رندری از هواوی میت ۹ بنفش ظاهر شد ؛ زیبا و قدرتمند

هواوی قرار است پرچمدار جدید خود، هواوی میت ۹ (Huawei Mate 9) را در تاریخ ۳ نوامبر (۱۳ آبان) معرفی کند. کمتر از دو هفته مانده به برگزاری رویداد رسمی هواوی، هر روز شاهد اخبار و حواشی تازه‌ای پیرامون این فبلت رده بالا هستیم. لو رفتن رندری از هواوی میت ۹ بنفش یکی از جدیدترین حواشی این گوشی است که خبر از یک گوشی با رنگی جذاب و زیبا می‌دهد.
لودهنده توییتری معروف، ایوان بلس (Evan Blass با نام کاربری evleaks@ در توییتر) تصویری منتشر کرد که نسخه‌ای از گوشی موبایل هواوی میت ۹ با صفحه نمایش تخت را نشان می‌دهد (گویا این گوشی نسخه‌ای با صفحه نمایش اج نیز خواهد داشت). این گوشی هواوی میت ۹ بنفش ، رنگی تاریک‌تر از گوشی های ارغوانی و رزگلد دارد که نمایی زیبا به آن داده است.
با مشاهده تصویر این گوشی موبایل ، شاهد تغییراتی جزیی در طراحی آن نسبت به آن چه تا کنون از گوشی هواوی میت ۹ شنیده بودیم،‌ هستیم. مشخصات لنز دوربین از قسمت بالایی آن به کناره‌ها منتقل شده است. دوربین دوتایی این گوشی با برند لایکا خودنمایی می‌کند که نشان از همکاری این دو شرکت در توسعه دوربین دارد.
 
هواوی میت 9 بنفش در رندری رسمی نمایان شد - Huawei Mate 9
نکته مهم دیگری که این رندر هواوی میت ۹ بنفش مشخص کرده است، وجود پورت USB-C در قسمت پایینی آن است. خوشبختانه، برخلاف آن چه که در گوشی های جدید اپل شاهد هستیم، جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون در قسمت بالای گوشی موبایل هواوی میت ۹ جا خوش کرده است. بالای دوربین این گوشی نیز یک سوراخ نسبتا بزرگ وجود دارد که کمی بزرگتر از یک میکروفون جانبی به نظر می‌رسد. این سوراخ هر چه که هست، باید صبر کرد و دید که چه کاربردی خواهد داشت.
گوشی هواوی میت ۹ قرار است به چیپست کرین ۹۶۰ (Kirin 960) مجهز شود. صفحه نمایش این گوشی در نسخه منهتن (Manhattan) یک صفحه نمایش ۶ اینچی فول اچ دی خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا