اخبار

رندر تبلت Galaxy Tab S3 8.0 به بیرون درز کرد

تصویر جدیدی از رندر تبلت Galaxy Tab S3 8.0 به بیرون درز کرد و چیزی که در آن بسیار جلب توجه می‌کند، موقعیت قرار گیری دکمه‌ی بازگشت در این تصویر است. فاصله‌ی متناسبی بین دکمه چندوظیفگی و بازگشت وجود ندارد.
سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تکنولوژی در جهان است. این کمپانی تنها برای تولیدات گوشی‌های هوشمند خود شناخته شده نیست، بلکه تلویزیون‌ها، مایکرو ویو، دستبند‌های تناسب اندام، ساعت‌های هوشمند و دیگر محصولات تکنولوژیکی آن به‌خوبی در سرتاسر جهان به فروش می‌رود. علاوه بر این محصولات، سامسونگ تبلت‌های قابل قبولی را نیز تاکنون روانه‌ی بازار کرده است. Galaxy Tab S2 8.0 و Galaxy Tab S2 9.7 دو نمونه از تبلت‌های پرچم‌دار این کمپانی کره‌ای است. هر دو دستگاه در ماه ژوئیه سال گذشته رونمایی شده و انتظار می‌رود که به‌زودی جانشین آن‌ها معرفی شود.
تبلت Galaxy Tab S3 8.0 ماه مارس گذشته توانست تائیدیه FCC را به ‌دست آورد. همین دستگاه ماه گذشته در لیست TENAA ظاهر شد و مشخصات و تصاویر مربوط به آن آشکار گردید. تبلت تا حدودی شبیه به Galaxy Tab S3 8.0 پیشینیان خود است. به نظر می‌رسد که کمپانی Samsung قصد دارد که یک به‌روزرسانی تکراری از مدل Galaxy Tab S2 8.0 را ارائه دهد. به‌تازگی رندر‌های جدیدی از تبلت Galaxy Tab S3 توسط ایوان بلاس معروف با اکانت evleask@ در فضای مجازی منتشر شد.
منبع انتشار خبر دقیقا مشخص نکرده است که این تبلت Galaxy Tab S3 8.0 خواهد بود یا مدل ۹٫۷ اینچی آن است؛ اما هر دو دستگاه اساسا از نظر طراحی شکل یکسانی خواهند داشت؛ مگر در اندازه.
اگر به تصویر ارائه شده از تبلت گلکسی تب اس ۳ نگاهی بیندازید، دکمه‌ی بازگشت را در موقعیت عجیبی خواهید دید. این دکمه باید فاصله‌‌ای متناسب با دکمه چند وظیفگی داشته باشد؛ اما اینطور نبوده و به دکمه فیزیکی اصلی خیلی نزدیک است.
شاید این یک خطای ویرایشی در تصویر و یا چیزی شبیه به آن باشد. بعید است که سامسونگ چنین اشتباهی مرتکب شود. به علاوه تصویری که چندی پیش توسط آژانس رگلاتوری چین، تنا، تایید شد، موقعیت قرار گیری دکمه‌ها در آن کاملا نرمال و درست بود.
بر اساس لیست مشخصات منتشر شده در تنا، تبلت Galaxy Tab S3 8.0 دارای یک نمایشگر ۸ اینچی آمولد با رزولوشن تصویری ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل است. این دستگاه به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده و از یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۵۲ با ساختار معماری ۶۴ بیتی قدرت می‌گیرد. در پشت این تبلت یک دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلو دوربینی ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیروی لازم برای روشنایی این دستگاه را تامین کرده و سیستم‌عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو بر روی آن پیش نصب شده است. تبلت Galaxy Tab S3 8.0 با اندازه‌های ۵٫۶ در ۱۳۴٫۸ در ۱۹۸٫۶ میلی‎متر، ۲۷۲ گرم وزن دارد.
 

تبلت Galaxy Tab S3 8.0

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا