اخبار

روشن کردن خودرو با موبایل امکان پذیر شد

فورد، تکنولوژی SYNC Connect خود را در نمایشگاه خودروی لس آنجلس، عرضه کرد. SYNC Connect فورد، تکنولوژی جدیدی است که امکان روشن و فعال کردن خودرو را از طریق یک نرم افزار در گوشی هوشمند، فرآهم می آورد.  این تکنولوژی به درد کسانی می خورد که در مناطق خیلی سرد و یا خیلی گرم زندگی می کنند.
با کمک تکنولوژی SYNC Connect فورد، می توان از دقایقی قبل و از راه دور، تنها به کمک یک نرم افزار در گوشی هوشمند، بدون آن که در های ماشین را باز کرد، خودرو را روشن کرد و سیستم گرمایش و سرمایش را فعال کرد. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که صبح ها پیش از رفتن به محل کار، برای زدوتر روشن کردن خودرو و گرم یا سرد کردن آن، به گاراژ بروید.  با تکنولوژی SYNC Connect فورد، اگر فراموش کردید که ماشینتان در کدام محدوده پارک شده است، می توانید از روی نرم افزار گوشی هوشمند خود آن را پیدا کنید.  همچنین اگر در محل کار نشسته اید و نگران خودروی خود هستید، می توانید با اتصال به سیستم SYNC Connect توسط نرم افزار موجود در گوشی هوشمند، از سلامت اتومبیلتان مطمئن شوید.
علاوه بر این تکنولوژی، ویژگی های مخابراتی جدیدی به خودروهای فورد اضافه شده است که به کمک آن ها می توان با یک تماس تلفنی، درب های ماشین را قفل و یا باز کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا