اخبار

رونمایی بلو از دو گوشی هوشمند مجهز به ابرباتری‌

بلو استودیو انرژی ۲ به باتری عظیم ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که یکی از بزرگترین نمونه های مورد استفاده در تلفن های هوشمند فعلی است و بلو انرژی اکس نیز دارای باتری ۴,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

اخبار,اخبار تکنولوژی,تلفن هوشمند
شرکت بلو به تازگی از دو مدل جدید تلفن هوشمند استودیو انرژی ۲ و انرژی اکس رونمایی کرده است که با باتری های ظرفیت بالای خود قصد دارند توجه مصرف کنندگان را جلب کنند. بلو استودیو انرژی ۲ به باتری عظیم ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که یکی از بزرگترین نمونه های مورد استفاده در تلفن های هوشمند فعلی است و بلو انرژی اکس نیز دارای باتری ۴,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. به گفته بلو، هر دو دستگاه تا ۳۰ روز در حالت آماده به کار دوام می آورند و در حالت استفاده استاندارد با هر بار شارژ کامل تا سه روز امکان استفاده دارند.

اخبار,اخبار تکنولوژی,تلفن هوشمند

بلو استودیو انرژی ۲ از کیفیت ساخت بالایی سود می برد و بدنه آن از آلومینیوم مورد استفاده در هواپیما با چند بخش پلاستیکی کوچک شکل گرفته است. پردازنده ۶۴ بیتی مدیاتک MT6735 با پشتیبانی از شبکه ارتباطی ۴G-LTE قلب تپنده این تلفن هوشمند است.
از دیگر ویژگی های استودیو انرژی ۲ می توان به نمایشگر ۵ اینچی سوپر آمولد با گوریلا گلس ۳، حافظه رم ۱٫۵ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی با قابلیت افزایش از طریق شکاف کارت حافظه، پشتیبانی از دو سیم کارت، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد. این گوشی هوشمند برچسب قیمت ۱۷۹ دلاری را یدک می کشد و در سه رنگ خاکستری، سفید و طلای سرخ عرضه می شود.

اخبار,اخبار تکنولوژی,تلفن هوشمند

بلو انرژی اکس نیز دارای نمایشگری ۵ اینچی آی‌پی‌اس و گوریلا گلس ۳ است. از دیگری ویژگی های این گوشی هوشمند می توان به پردازنده ۱٫۳ گیگاهرتزی چهار هسته ای مدیاتک ۶۵۸۰، حافظه رم یک گیگابایت، حافظه ذخیره سازی ۸ گیگابایت با قابلیت افزایش از طریق شکاف کارت حافظه، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلو ۲ مگاپیکسلی و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد. بلو انرژی اکس برچسب قیمت ۱۰۹ دلاری را یدک می کشد و در دو رنگ خاکستری و طلایی عرضه می شود.

اخبار,اخبار تکنولوژی,تلفن هوشمند

نمایشگر هر دو دستگاه دارای وضوح اچ‌دی است و اندروید ۵ لالی‌پاپ را اجرا می کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا