اخبار

رویداد بهاری اپل دوم فروردین خواهد بود ، ایفون ۵se و ایپد جدید در راه هستند

اپل بالاخره به طور رسمی اعلام کرد که مراسم اطلاع رسانی عمومی خود را در دوم فروردین برگزار خواهد کرد. با توجه به تولید یک آیفون ۴ اینچی و همچنین یک تبلت از سری تبلت‌های آیپد پرو، این اتظار می‌رسد که این دو محصول در رویداد بهاری اپل رونمایی شوند.
سرانجام اپل زمان رویداد بهاری اش را اعلام کرد. در حالی که شایعات خبر از برگزاری این مراسم در ۱۵ یا ۲۲ مارس را می‌دادند، اپل اعلام کرد که ۲۱ مارس (۲ فروردین) روزی خواهد بود که احتمالاً برای نخستین بار دو محصول جدید این کمپانی را از نزدیک خواهیم دید. دعوتنامه این رویداد که شما در بالا مشاهده می‌کنید کمی گنگ به نظر می‌رسد با این حال می‌توان حدس‌هایی در ارتباط با این رویداد زد.
انتظار می‌رسد که اپل از دو دستگاه جدید خودش، آیفون ۴ اینچی و یک آیپد ۹.۷ اینچی در حین این مراسم رونمایی کند. بر اساس آخرین شایعات نام این تلفن چهار اینچی آیفون ۵se یا آیفون se خواهد بود که به نظر شبیه به آیفون ۵اس ارائه شده در سال ۲۰۱۳ و البته پیشرفته تر است. از نظر قطعات داخلی ما شاهد بهبود‌هایی هستیم. بر اساس شایعات دوربین این محصول از سنسور‌های موجود در دوربین آیفون ۶ بهره خواهند برد، تراشه به کار رفته A9 بوده و البته کیت NFC نیز جهت استفاده از سیستم پرداخت ” Apple Pay ” به آن اضافه گردیده است.
تبلتی هم که انتظار رونمایی از آن به شدت زیاد است، ۹.۷ اینچ و هم رده با خانواده تبلت‌های اپل ایر ( Apple Air ) خواهد بود هرچند که این تبلت را هم خانواده آیپد پرو می‌دانند. این تبلت ۹.۷ اینچی احتمالاً به یک کانکتور هوشمند و چهار بلندگو مجهز است. علاوه بر آن نخستین تبلت از سری تبلت‌های اپل خواهد بود که دوربین اصلی آن به یک فلاش LED مجهز شده است.
اما جدا از این‌ها اپل واچ ( ساعت هوشند اپل ) نیز می‌تواند صاحب لوازم جانبی گسترده تری شود. هرچند که انتظار نداریم تمامی آنها در همین رویداد معرفی شوند. ما همچنین انتظار خواهیم داشت که نسخه‌های ارتقا یافته‌ای را از مک بوک‌های سری Air و Pro مشاهده کنیم. اپل این را می‌داند که سیستم‌هایش جهت پشتیبانی از هدست‌های واقعیت مجازی ضعیف هستند. بنابراین این امکان خیلی زیاد وجود دارد که ما شاهد چنین بروزرسانی‌های سخت‌افزاری باشیم.
منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا