اخبار

رکوردشکنی شیائومی می میکس در نخستین فروش آنلاین

در فروش اولیه شیائومی می میکس (Xiaomi Mi Mix) در صبح امروز طی یک فلش سیل (Flash Sale)، تنها در ۱۰ ثانیه تمامی محصولات به فروش رفتند! ثبت این رکورد نشان از موفقیت فوق‌العاده این محصول دارد که با ارائه نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۱٫۳ درصدی، فاقد هرگونه لبه‌ی زائد در نمای جلویی خود است. گفتنی است Flash Sale یک مدل بیزینس اینترنتی، یا به طور خلاصه تجارت الکترونیکی، است که در آن یک وب سایت یک محصول تکی را طی زمانی بین ۲۴ تا ۲۶ ساعت برای حراج قرار می‌دهد. کاربران مشتاق برای آگاهی از آخرین محصولات حراج شده، در وب سایت ثبت نام کرده و محصول هر روز را از طریق ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی دریافت می‌کنند.

فروش اولیه شیائومی می میکس رکورد شکنی کرد

 
فروش اولیه شیائومی می میکس
 
فروش اولیه شیائومی می میکس سبب شد تا زمان فروش این مدل به عنوان یک رکورد که بعید به نظر می‌رسد به این زودی شکسته شود، به ثبت برسد. رکورد پیشین فروش تمامی محصولات طی مدت زمانی کوتاه، متعلق به شیائومی می نوت ۲ (Mi Note 2) بود که تنها طی ۵۰ ثانیه تمامی دستگاه‌های موجود شرکت به فروش رفت.
برای آن دسته از کاربرانی که از اخبار این شاهکار جدید گوشی‌های هوشمند بی‌اطلاع هستند، باید گفت که در جریان معرفی آخرین محصولات کمپانی شیائومی، در کنار معرفی گوشی قدرتمند می نوت ۲، این شرکت از یک فبلت ۶٫۴ اینچی نیز رونمایی کرد که نبود هیچ‌گونه حاشیه در نمای جلویی آن، چشم‌نوازی خاصی می‌کرد. تراشه مدرن اسنپدراگون ۸۲۱، ۴ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و بهره بردن از تکنولوژی شارژ سریع از دیگر مشخصه‌های اصلی این محصول هستند.
در فروش اولیه شیائومی می میکس ، نسخه استاندارد این گوشی به ازای مبلغ ۵۱۷ توسط کاربران ثبت سفارش شد که از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. همچنین نسخه منحصر به فرد مدل نیز، که دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است، در فروش اولیه شیائومی می میکس برای ثبت سفارش موجود بود تا کاربران به ازای مبلغی بالاتر نسبت به مدل اصلی، یعنی ۵۹۱٫۶۳ دلار، آن را خریداری کنند.
اگر که در فروش اولیه شیائومی می میکس موفق به ثبت درخواست خرید خود نشده‌اید، بد نیست بدانید که دومین فلش سیل در هشتم نوامبر (چهار روز دیگر) برگزار خواهد شد. البته، بهتر است که تمام تلاش خود را برای خرید گوشی در این سری داشته باشید، چون بعید به نظر می‌رسد که شیائومی طی بازه‌های زمانی کوتاه فلش سیل این گوشی را برگزار کند. کمپانی گزارش داده که تصمیم دارد تا در هر ماه تنها ۱۰ هزار دستگاه از این مدل را تولید کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا