اخبار

زد تی ای عرضه گوشی معرفی نشده Axon 7 mini را آغاز کرد

در حالی که گوشی Axon 7 mini به طور رسمی از سوی زدتی‌ای معرفی نشده، ولی عرضه‌ی این محصول از سوی این کمپانی چینی آغاز شده است. این گوشی در دو رنگ نقره‌ای و طلایی فعلا در بازار آلمان عرضه شده است.
پیشتر گزارش شده بود که اکسون ۷ مینی زدتی‌ای یک گوشی میان‌رده خواهد بود. همانند گوشی اکسون مینی که سال گذشته معرفی شد، محصول جدید این کمپانی چینی نیز به یک نمایشگر ۵.۲ اینچی امولد با رزولوشن فول‌اچ‌دی مجهز شده که خیلی یادآور یک گوشی مینی نیست. ولی اکسون ۷ مینی نسبت به اکسون ۷  با نمایشگر ۵.۵ اینچی کواداچ‌دی کوچکتر است.
 

اکسون ۷ مینی زدتی‌ای از بدنه‌ی فلزی ساخته شده و به یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۷، رم ۳ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، باتری ۲۷۰۵ میلی آمپر ساعت، سنسور اثر انگشت، دوربین ۱۳ مگاپیکسل با قابلیت فیلمبرداری ۴K، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل و اندروید ۶ مارشمالو مجهز شده است. گوشی جدید زدتی‌ای از دو سیم کارت و شبکه‌ی پرسرعت LTE نیز پشتیبانی می‌کند.

هنوز برنامه‌ی فروش اکسون ۷ مینی در بازار آمریکا مشخص نیست ولی به نظر می‌رسد اگر قرار باشد این گوشی در بازار آمریکا به فروش برسد، قیمت آن از بهای کنونی‌ (۳۹۹ دلار) این محصول در بازار اروپا ارزان‌تر خواهد بود.
 

منبع phonearena
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا