اخبار

زد تی ای از Small Fresh 4 با صفحه نمایش ۵.۲ اینچی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی رونمایی کرد

ZTE جدیدترین تلفن هوشمندش با نام Small Fresh 4 را معرفی کرد. سال گذشته، این کمپانی چینی محصولی به نام Small Fresh 3 را ساخت و به بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند معرفی کرد که با استقبال مناسبی از سوی کاربران مواجه شد. نسل چهارم Small Freshها از چیپست MediaTek MT6753 با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتزی بهره خواهد برد و از صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی با کیفیت Full HD استفاده خواهد کرد.
این محصول به دو گیگابایت رم مجهز شده و از حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی نیز بهره‌مند است که قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را دارد. همچنین باتری این دستگاه، ظرفیت ۲۴۵۰ میلی‌آمپر بر ساعت دارد. دوربین جلو Small Fresh 4، قابلیت عکس برداری با کیفیت ۵ مگاپیکسل را داشته و دوربین اصلی دستگاه هم می‌تواند با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل عکس برداری کند.
در مورد سیستم عامل و رابط کاربری محصول جدید ZTE، باید گفت که این دستگاه با سیستم عامل اندروید نسخه Marshmallow کار خواهد کرد و رابط کاربری آن هم MiFavor 3.5 UI نام دارد. ZTE تصمیم گرفته که سنسور تشخیص اثر انگشت برای Small Fresh 4 را در پشت دستگاه قرار دهد همانند چیزی که در محصولات هواوی شاهد هستیم.
زمان عرضه رسمی این محصول به بازار چین، ۲۶ جولای اعلام شده و قیمت آن در این کشور حدود ۱۶۳ دلار خواهد بود. پرچمدار قبلی این کمپانی، از طریق فروشگاه بین‌المللی Blade X6 به بازار جهانی عرضه شد و این انتظار می‌رود که Small Fresh 4 هم در این قالب به بازار دنیا معرفی شود.
ZTE به طور رسمی اعلام کرد که تاکنون، بیش از ۳۰۰ میلیون دستگاه از گوشی‌های نسل Small Fresh را به فروش رسانده است.

ZTE-Small-Fresh-4
 
 
منبع gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا