اخبار

زمان عرضه گلکسی S8 سامسونگ همچنان در هاله‌ای از ابهام!

طرفداران سامسونگ که با دیدن گلکسی نوت ۷ بد شانس چاره‌ای به جز پشت کردن به برند محبوبشان پیدا نکردند، اکنون دیوانه‌وار منتظر یک بهانه برای بازگشت به سوی این کمپانی نشسته و شبانه روز آرزوی در دست گرفتن یک پرچمدار سری S و یا Note را دارند، البته اگر که سامسونگ بتواند با ارائه محصولی متفاوت، آن‌ها را به این منظور متقاعد کند، چون هر طرفداری، هر چقدر پر و پا قرص، هرگز سلامتی خود را به برند محبوب گوشی هوشمندش نخواهد فروخت! اما زمان عرضه گلکسی S8 به عنوان پرچمدار بعدی سامسونگ و منجی بازگردانده مشتریان این کمپانی چه در تاریخی خواهد بود؟

زمان عرضه گلکسی S8 با تاخیر زیادی رو به رو خواهد شد

بازار شایعات پیرامون پرچمداران گوشی‌های هوشمند بسیار داغ بوده و با نزدیک شدن به زمان عرضه داغ‌تر و داغ‌تر می‌شود، تا جایی که با معرفی رسمی گوشی به طور کلی منفجر شده و جای خود را به حقیقت می‌دهد. احتمالا تا کنون اخباری را در مورد استفاده از حسگر اثر انگشت نوری، حذف دکمه فیزیکی هوم و زمان عرضه گلکسی S8 شنیده‌اید. علاوه بر این موارد انتظار می‌رود تا شاهد مرحله جدیدی از رقابت سامسونگ با اپل بوده و در کنار مقایسه مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری همیشگی برترین گوشی‌های این دو کمپانی، از زاویه دید دیگری آن‌ها را تماشا کنیم؛ دستیار صوتی آیفون با نام (Siri) مدت‌ها است که عرضه شده و با جان گرفتن از صدای کاربران به آن‌ها خدمت رسانی می‌کند، در حالی که دستیار صوتی تازه کار گلکسی اس ۸ عظم جزمی برای به چالش کشیدن آن دارد.
کشف راستی یا نادرستی و حقیقی یا پوچ بودن این موارد با طولانی شدن زمان عرضه گلکسی S8 ، تا ماه آوریل سال آینده میلادی (حدود فروردین ماه) به تاخیر خواهد افتاد، به طوری که احتمالا تا آن زمان شایعات کنونی جای خود را به شایعات موثق‌تری می‌دهند. در میان شایعات، وجود دستیار صوتی از آنجایی محتمل‌تر است که سامسونگ مدتی قبل Viv، دست پشت پرده ساخت دستیار صوتی اپل، را خریداری کرد. Viv اکنون در حال توسعه یک پلتفرم هوش مصنوعی است تا به پرچمدار بعدی سامسونگ قدرت بیشتری برای فهم صدای کاربر اعطا کند.
پر و بال دادن بیش از حد به دو شماره ۷ سری اس یعنی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج و بی‌نتیجه ماندن نتایج تحقیقات بر روی گلکسی نوت ۷ برای پیدا کردن علت انفجار از دیگر دلایلی هستند که در کنار سخت کوشی سامسونگ برای بهبود امکانات سخت افزاری محصول بعدی، زمان عرضه گلکسی S8 سامسونگ را با تاخیر مواجه کرده و به عقیده وال‌استریت ژورنال تا ماه آوریل سال آینده میلادی به تعویق می‌اندازند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا