اخبار

زوپو عکس جدیدی از گوشی Color Phone را با رنگ طلایی منتشر کرد

کمپانی چینی زوپو (Zopo) به‌تازگی تصویری از گوشی Color Phone خود را منتشر کرده است. بر اساس این تصویر می‌توان فهمید که این محصول از فریم فلزی برخوردار بوده و درگاه‌ USB و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون بر روی قسمت بالایی آن قرار گرفته‌اند. در حال حاضر هیچ مشخصاتی از این محصول به بیرون درز نکرده است.
کمپانی چینی زوپو (Zopo) یکی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند است که چند سالی از آغاز فعالیت آن می‌گذرد. این کمپانی به‌تازگی تصویر جدیدی از گوشی Color Phone خود که در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهد شد را منتشر کرد. این تصویر که در بالا قابل مشاهده است گوشی Color Phone را در رنگ طلایی و بدنه‌ای جذاب نشان می‌دهد.
تصویر تازه انتشار یافته از گوشی Color Phone منعکس کننده خبر فریم فلزی این محصول است. شما به‌خوبی می‌توانید با دقت در اطراف لبه‌های گوشی این فریم فلزی را مشاهده کنید. از نظر طراحی نیز ظاهراً این کمپانی قصد دارد تا اتفاقات تازه‌ای را رقم بزند. علاوه بر آن رنگ طلایی گوشی Color Phone نیز بسیار چشم نواز است. این تصویر که از قسمت پشتی هندست آینده زوپو گرفته شده است، نمایانگر وجود یک اسکنر اثر انگشت در زیر سنسور دوربین پشتی نیز خواهد بود.
شاید برایتان جالب باشد که جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و درگاه USB این محصول در قسمت بالایی قرار گرفته‌اند. این در حالی است که ما تقریباً در تمامی محصولات شاهد حضور این  دو درگاه ورودی در قسمت تحتانی گوشی هستیم.
در حال حاضر هیچ مشخصاتی از این محصول منتشر نشده است و انتظار داریم که طی روزهای آینده کمپانی زوپو اطلاعات تازه‌ای درباره سخت افزار و زمان عرضه گوشی Color Phone را ارائه کند.
از  معروف‌ترین گوشی‌های تولید شده توسط این کمپانی می‌توان به Zopo Speed 8 اشاره کرد که در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ معرفی شد. این محصول از یک تراشه هلیو ایکس ۲۰ بهره می‌برد و دارای امکانات بسیار خوبی نظیر صفحه نمایش۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی و همچنین ۴ گیگابایت رم است. این کمپانی گوشی‌های جذاب دیگری نظیر Zopo Touch را نیز تا قبل از آن روانه بازار کرده بود.
منبع :gizmochina

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا