اخبار

ساعت هوشمند الفون رونمایی شد

همانطور که گفتیم الفون یک کنفرانس خبری در چین برگزار نمود و از گوشی بدون حاشیه الفون P9000 Edge و دو مدل دیگر P9000 و P9000 Lite پرده برداری کرد. اما این موبایل‌ها تنها سورپرایزهای الفون نبودند بلکه این کمپانی از جدیدترین گجت پوشیدنی خود رونمایی کرد: ساعت هوشمند الفون دبلیو ۲  (Elephone W2).
اولین چیزی که نظر ما را در مورد گجت پوشیدنی الفون به خود جلب کرده این است که W2 از سیستم عامل اندروید Wear استفاده نمی‌کند. در حال حاضر الفون بر روی ساعتی که مبتنی بر این سیستم عامل خواهد بود کار می‌کند و گفته شده که نام این محصول ELE Watch است. اما هنوز کمپانی این ساعت را معرفی نکرده است.
ساعت هوشمند W2 از نرم افزاری استفاده می‌کند که باعث می‌گردد با اندروید و آی او اس (IOS) سازگار گردد. در این ساعت از یک صفحه‌ی ۱.۶۱ اینچی استفاده شده و کمپانی اعلام کرده که این گجت پوشیدنی ضد آب بوده و تا ۳۰ متر زیر آب حتی یک قطره به داخل آن نفوذ نخواهد کرد. یک باتری با ظرفیت ۲۱۰ میلی‌آمپر بر ساعت نیز وظیفه تامین انرژی لازم برای روشن شدن ساعت را بر عهده دارد و جالب است بدانید که ساعت می‌تواند نقش یک نمایشگر خواب و ردیاب تناسب اندام را به خوبی ایفا کند.
در داخل محصول جدید الفون از قابلیت ریموت و هشدار درون ساختی استفاده شده و طبق گفته‌ی کمپانی قرار است ساعت در مدل‌های مخصوص بانوان و آقایان عرضه شود. طبق اطلاعاتی که به دستمان رسیده هر دو مدل تنها دارای یک رنگ خواهند بود. مدل آقایان به رنگ سفید و مدل بانوان به رنگ طلایی‌ست. در ادامه گفته شده که ساعت از بدنه‌ی فلزی برخوردار بوده و با بندهای چرمی عرضه خواهد شد.
با اینکه کمپانی در کنفرانس خبری خود در مورد مشخصات محصولات جدید اش اطلاعات کاملی را اعلام کرد اما زمان عرضه و همچنین قیمت در نظر گرفته شده برای گوشی‌های سری P9000 و ساعت هوشمند W2 اعلام نشده است. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از گجت پوشیدنی الفون W2 را مشاهده نمایید.
 

الفون W2 1الفون W2 4الفون W2 7

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا