اخبار

ساعت هوشمند Mlais: ظاهری کلاسیک همراه با چیپستی فوق العاده

تکفارس 6
آیا Mlais را به یاد دارید؟ سازنده‌ی تلفن هوشمند هنگ کنگی حالا با یک ساعت هوشمند اندرویدی برگشته که از پلتفورم جدید MT2601 ساخت مدیاتک استفاده می‌کند. پس با ما همراه باشید و با این ساعت زیبا و کلاسیک آشنا شوید.

اگر ساعت با صفحه گرد و نقره ای رنگ خود، برای شما آشنا به نظر می‌رسد، به احتمال زیاد شما یکی از کسانی هستید که به این پوشیدنی های هوشمند علاقه داشته و محصولات جدید را دنبال می‌کنید، زیرا این ساعت هوشمند شباهت زیادی به ساعت ELE ساخت Elephone دارد و تقریبا از سخت افزار مشابهی استفاده می‌نماید.
ساعت هوشمند Mlais  بر پایه‌ی چیپست MT2601 ساخت مدیاتک با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز ساخته شده و دارای ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی  خواهد بود. صفحه‌ی ۱٫۳ اینچی گرد این ساعت، دارای رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ بوده که دارای ۲۷۶ پیکسل در هر اینچ است.
تکفارس 5
گویا این پوشیدنی هوشمند از اندروید ۵٫۱ استفاده نموده و از بلوتوث ۴٫۱ و ۸۰۲٫۱۱b/g/n پشتیبانی خواهد کرد. این ساعت دارای باتری با ظرفیت ۴۰۰mAh بوده و تقریبا مشخصاتی مشابه با ساعت ELE دارد. خبر خوب در مورد ساعت Mlais ارزان قیمت بودن آن است و به قیمت ۱۲۳ دلار عرضه خواهد شد. گفته شده که این ساعت در دسمابر امسال عرضه خواهد گشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا