اخبار

ساعت Razer معرفی شد

Razer Nabu
نام کمپانی Razer یادآور لپ تاپ ها و لوازم جانبی گیمینگ با طراحی های خاص و جذاب است.
حال به نظر می آید که این کمپانی در پی ورود به میادین جدیدیست و بازار ساعت های هوشمند از آن جمله است. Razer در لاس وگاس ساعت جدیدی را با نام Nabu Watch معرفی نمود. این محصول به گفته تولید کننده در گروه ساعت های هوشمند قرار نمی گیرد، بلکه ساعتیست که هوشمندی هایی نیز دارد! به گفته یکی از مقامات Razer این دیوایس در واقع یک کرونوگراف دیجیتال است و  در کنار داشته های اصلی و اولیه امکانات هوشمندی نیز در آن گنجانده شده است.
صفحه نمایش با نور پشتی (backlit)، کرنومتر و ساعت جهانی از جمله داشته های این محصول هستند و امکان سینک زمان با موبایل از طریق بلوتوث نیز برای کاهش خطای احتمالی در آن وجود دارد. صفحه نمایش دوم این ساعت OLED بوده و امکانات هوشمند نظیر نوتیفیکیشن ها و اطلاعات مربوط به ورزش و سلامت از طریق آن به نمایش در می آیند. عمر باتری بخش اصلی ساعت که صفحه نمایش اولیه را در اختیار دارد حدود ۱۲ ماه خواهد بود اما بخش هوشمند شارژی بوده و نهایتاً ۷ روز کارکرد خواهد داشت.
 
این دیوایس با iOS 8 و جدیدتر و اندروید ۴٫۳ و جدید تر سازگار خواهد بود. Nabu در برابر آب تا عمق ۵۰ متر و در برابر سقوط از ارتفاع ۵ متری مقاوم خواهد بود. گفته شده است که این دیوایس در دو نسخه ۱۴۹٫۹۹ دلاری و ۱۹۹٫۹۹ دلاری وارد بازار خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا