اخبار

سامسونگ از تامین کنندگان و کارمندانش خواسته اطلاعاتی از گلکسی اس ۸ فاش نکنند

بعد از مشکلات پیش آمده برای گلکسی نوت ۷ و تبعات منفی آن برای سامسونگ که تا مدت‌ها این غول کره‌ای را درگیر خواهد کرد، این کمپانی تصمیم گرفته نسبت به پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی اس ۸، رفتار سخت‌گیرانه‌تری داشته باشد.
بر همین اساس به نظر می‌رسد مدیران رده بالای سامسونگ تصمیم گرفته‌اند تمام تلاش خود را برای جلوگیری از هرگونه افشاگری پیرامون Galaxy S8 به کار بگیرند تا هیچ کدام از اطلاعات این گوشی به بیرون درز پیدا نکند.
امروز گزارشی توسط Korea Herald منتشر شده که گفته می‌شود مدیران سامسونگ به کارمندان و تامین‌کنندگان شخص ثالث خود هشدار داده‌اند تا مانع فاش شدن اطلاعات و تصاویر گلکسی اس ۸ شوند.
به نظر می‌رسد سامسونگ در یک ایمیل داخلی از تمامی کارمندان نزدیک به پرچمدار بعدی خود خواسته تمامی دستورالعمل‌های امنیتی را رعایت کنند تا هیچ‌گونه افشاگری پیرامون این محصول رخ ندهد. در ادامه می‌توانید بخشی از این ایمیل را مشاهده کنید:

فاش شدن اسرار عملیاتی می‌تواند منجر به گمانه‌زنی‌ها و چند دستگی‌های جبران ناپذیر شود، کمپانی در خطر مالی شدیدی قرار دهد و قطع همکاری‌ها و از بین رفتن اعتماد را در پی داشته باشد.

یکی از کارمندان شاغل در یکی از تامین‌کنندگان خارجی سامسونگ نیز پیامی را در همین زمینه دریافت کرده و گفته است همه چیز باید درباره‌ی گلکسی اس ۸ مخفی بماند.

سامسونگ به تامین‌کنندگان خود هشدار داده است که حتی یک کلمه درباره‌ی گلکسی اس ۸ بازگو نکنند.

چندین سال قبل سازندگان گوشی‌های هوشمند می‌توانستند محصول جدید خود را تا روز معرفی مخفی نگه دارند. اما این روزها اوضاع کاملا متفاوت است و تقریبا روز رونمایی از محصول، همه اطلاعات کافی نسبت به گوشی مورد نظر دارند. با این وجود مخفی نگه‌داشتن اطلاعات گلکسی اس ۸ توسط سامونگ در دنیای امروز و فرهنگ افشاگری‌های آنلاین کمی سخت به نظر می‌رسد.
 
منبع : زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا