اخبار

: سامسونگ بروزرسانی اندروید ۵٫۱٫۱ را برای نسخه‌ی جهانی گلکسی S6 و S6 اج منتشر کرد


 
 
 
 
یک هفته پس از ارائه‌ی اندروید ۵٫۱٫۱ برای گلکسی S6 و S6 اج برای T-Mobile در آمریکا، کمپانی کره‌ای  این بروزرسانی را برای پرچمدارانش بصورت بین المللی منتشر کرده است تا همه‌ی کاربران از تغییرات و بهبود‌های صورت گرفته استفاده کنند.
سامسونگ امروز بروزرسانی اندروید ۵٫۱٫۱ را برای دو گوشی هوشمند پرچمدارش بصورت بین المللی منتشر کرد. دو تغییر صورت گرفته در این بروزرسانی را می‌توان تحت تاثیر آیفون‌های اپل خواند. یکی از این تغییرات اکسپوژر دستی است که با استفاده از آن کاربران می‌توانند با فوکوس روی سوژه در زمان ثبت تصویر، با بالا و پایین کشیدن انگشت خود، نوردهی تصویر را تنظیم کنند.
قابلیت دیگر افکت Parallax تصویر پس زمینه است که با استفاده از آن کاربران در زمان تغییر زاویه‌ی گوشی، شاهد تغییر زاویه‌ی تصویر پس زمینه نیز خواهند بود. ضمنا آیکون‌ها در این زمان بصورت شناور قرار می‌گیرند. هرچند این ویژگی بسیار جذاب به نظر می‌رسد، اما کاربران قادر خواهند بود تا آن را به راحتی غیرفعال کنند.
از جمله‌ی سایر تغییرات صورت گرفته می‌توان به پاک کردن کلیدهای S Finder و Quick Connect  از نوار اعلانیه‌ها اشاره کرد. علاوه بر موارد ذکر شده، تغییرات دیگری نیز که منجر به بهبود کارکرد گوشی شده‌اند، در بروزسانی اخیر اعمال شده است.
 
 
 
[APARAT]6KngN[/APARAT]  
 
 
بروزرسانی اندروید ۵٫۱٫۱ بصورت بی‌سیم یا از طریق نرم‌افزار سامسونگ Kies در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود این بروزرسانی برای تمام کاربران و اپراتورها در هفته‌های آینده ارائه شود.
زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا