اخبارلوازم خانگی

سامسونگ تضمین می کند که تلویزیون های Quantum Dot این کمپانی با مشکل سوختگی تصویر مواجه نمی شوند

سوختگی تصویر یا Burn-in مشکلی است که می تواند برای تلویزیون ها رخ بدهد و متاسفانه گاهی هیچ راه حلی برای آن وجود ندارد و دستگاه قابل تعمیر نخواهد بود و باید یک تلویزیون جدید خریداری کرد! در سوختگی تصویر یا Burn-in، زمانی که تلویزیون برای مدت طولانی فقط یک تصویر را نمایش می دهد، کیفیت تصویر تغییر می کند و روشنایی خود را از دست می دهد که دلیل آن نیز تغییر خاصیت فسفر در اثر گرما است که موجب از دست دادن روشنایی و ایجاد سایه در تصویر می شود. حالا به نظر می رسد که سامسونگ ادعا دارد این مشکل را در تلویزیون های SUHD Quantum Dot خود برطرف کرده است.
سامسونگ اعلام کرده در برابر مشکل سوختگی تصویر، تضمینی مادام العمر برای این سری از تلویزیون های خود ارایه می دهد. این نشاندهنده اطمینان سامسونگ به این سری از محصولاتش است. به گفته معاون ارشد بخش دستگاه های الکترونیکی مصرفی سامسونگ در آمریکا
ما تلاش می کنیم تا بهترین فناوری و کیفیت تصویر را در تلویزیون های خود عرضه کنیم. این تضمین مادام العمر در قبال سوختگی تصویر اقرارنامه ایست نسبت به اعتمادی که ما به این سری از تلویزیون های خود داریم و نشانگر تعهد ما به مشتریان ماست.
سامسونگ به آن دسته از مشتریان بد اقبالی که تلویزیون های SUHD Quantum Dot 2016 آنها با مشکل burn-in مواجه شود اطمینان داده که تعمیر یا جایگزینی آن را به صورت رایگان به عهده می گیرد. البته لازم به ذکر است که این گارانتی فقط مربوط به سری ۸ و ۹ تلویزیون های نامبرده در آمریکا می شود. مشخص نیست که آیا مشتریان در سایر نقاط نیز از این گارانتی برخوردار خواهند بود یا خیر.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا