اخبار

سامسونگ خسارات ناشی از انفجار نوت ۷ را جبران نمی کند

انفجار نوت ۷ همچنان مشکل ساز است. اما حالا خبر رسیده که سامسونگ خسارات جانبی ناشی از انفجار نوت ۷ را جبران نمی کند! شرکت یاد شده این روزها مشوق های متعددی را برای خریداران دل شکسته گلکسی نوت ۷ در نظر گرفته است؛ از جمله باز پرداخت پول گوشی به مشتریان و یا تعویض آن با دیگر گوشی های هوشمند سامسونگ. اما به نظر می رسد برای آن دسته از مشتریان وفادار سامسونگ که همچنان اصرار بر داشتن نوت ۷ دارند این یک هشدار جدی است، زیرا موارد متعددی از خسارات جدی ناشی از انفجار نوت ۷ گزارش شده است.
تعدادی از مشتریان سامسونگ و خریداران گلکسی نوت ۷، پس از انفجار گوشی و یا آتش گرفتن آن بالاخره لب به سخن گشودند و نسبت به خسارات جانبی ناشی از انفجار این گوشی اعتراض کردند. یکی از همین مشتریان “جان بارویک” از ایلینویز بود؛ وی می گوید در حالیکه شب در حال استراحت بوده است به ناگاه نوت ۷ متعلق به همسرش منفجر میشود و در حدود ۹ هزار دلار خسارت به بار می آورد.
پس از این انفجار، بسیاری از وسایل منزل آتش می گیرد و یا دچار خسارات جدی می شود. بعد از آنکه جان با شرکت سامسونگ تماس می گیرد، این شرکت وعده می دهد ظرف ۲۴ ساعت با وی تماس گرفته تا مشکل را حل کنند، اما سامسونگ دیگر تماسی با وی نمی گیرد. با وجودی که جان عکسهای متعددی از خسارت به بارآمده می گیرد و آن را برای شرکت سامسونگ ارسال می کند، اما این شرکت به هیچ عنوان زیر بار جبران خسارات جانبی نوت ۷ نمی رود.
“وزلی هارتزوگ” و نیز “شان مینتر” دو تن دیگر از مشتریان سامسونگ بودند که دستخوش وقایعی مشابه با آنچه روایت گردید، شده اند. در تمامی این موارد، سامسونگ تنها درصدد باز پس گیری گوشی بوده است و وقعی به خسارات جانبی از خود نشان نداده است.
به نظر می رسد مشتریان سامسونگ باید در انتخاب خود تجدید نظر کنند و از خود بپرسند که وفاداری آنها به محصولات این شرکت می تواند به چه قیمتی برای آنها و خانواده هایشان تمام شود؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا